wtorek, 16 grudnia 2014

Sinful Colors, 948 Last Chance: dostał szansę, stempelki i wygrał :)

Witajcie :)

Pokażę wam dziś lakier z wymiany, który zagości u mnie na stałe :) Znów będzie zielono ;)





marka: Sinful Colors
nazwa: 948 Last Chance
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: blyszczące
cena: mam go z wymiany z Marią; pojemność 15 ml
moja ocena: 8 pkt/10



Jakimś cudem nie miałam podobnego odcienia. Jest jak igiełki drzew iglastych, pasuje na teraz :) Choineczka taka tajemnicza. Dobrze kryje i szybko schnie (7-8 minut). Pędzelek raczej wąski - lubię takie. Lakier trzymał się na mnie bardzo dobrze. Ujmuję trochę punktów za solidne brudzenie przy zmywaniu. Bardzo dobrze mi się nosił.

Stempelki zrobiłam za pomocą lakieru Essie, No Place Like Chrome i z użyciem płytki Born Pretty Store 10 - bardzo ją lubię :) Pamiętajcie, że możecie użyć mojego kodu rabatowego przy zakupach w Born Pretty StoreCGBQ10 - wysyłka jest darmowa!



---

Hi :)

Today I'm going to show you a nail polish that comes from a swap, I'll keep it! Green again ;)




brand: Sinful Colors
name:  948 Last Chance
number of coats used: 2
finish: glossy
price: I have it from a swap with Maria; the bottle contains 15 ml
my rating: 8 points/10



It so happened that I didn't have a similar hue in my collection. It's like a conifer, very suitable for this time of the year :) Such a mysterious Christmas tree ;) It dries fast (about 7-8 minutes), it has a rather narrow brush - I like such ones. It lasted well on me. I'm subtracting a few points because it stains skin when it's removed. I enjoyed this nail polish a lot though.

I did some stamping using Essie's nail polish, No Place Like Chrome and a pattern from Born Pretty Store stamping plate nr 10 - I like the pattern a lot. If you want to shop online in Born Pretty Store, use my diccount code: CGBQ10 and remember that they ship for free :)












36 komentarzy:

  1. tak pomyślałam, że fajnie by wyglądał z jasnymi stemplami no i proszę, mam to co chciałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. this green is pretty dark but with stamping is eye catching !

    OdpowiedzUsuń
  3. I love that green! And the stamping, too!

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm so glad you like it - and it looks absolutely gorgeous with that stamping - what a perfect match!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It so happened that I haven't got such a shade before. I wasn't sure if I can wear such shade and it seems I can. It's a hue coming from nature :)

      Usuń
  5. ta zieleń jest świetna, a w połączeniu ze srebrem wygląda obłędnie :) to zadziwiające, ale takiego kolorku nie mam w swojej (nieskromnej) kolekcji ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Kasia :) No, to obie nie miałyśmy ;)

      Usuń
    2. i póki co mieć nie będę ;) mam szlaban w grudniu na zakupy lakierowe... i tak się ostatnio przeraziłam, bo robiłam przedświąteczne porządki i przekroczyłam magiczną liczbę 500 szt... dobrze, że mój mąż nie wziął się za liczenie ;)

      Usuń
    3. Jeślibym policzyła swoje, to wydaje mi się, że byłoby z 300-400. W każdym razie, mieszczą się w trzech pudłach, w tym jedno metalowe. Ale nie chcę, by wsio musiało się mieścić w SZAFIE, tak, że rozumiem szlaban jak najbardziej :)

      Usuń
  6. Taka zieleń w ciemnym lesie, bardzo fajny kolor! Bosko ze stemplami, pasują mu srebrne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taka! albo las iglasty, gdy zachodzi słońce.

      Usuń
  7. rewelacyjne polacznie :), no lepiej juz byc nie moglo

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola!! Solo el esmalte no termina de convencerme, sin embargo, junto al estampado queda muy bien. Un beso

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am not sure if I understand it correctly, I guess you prefer it with stamping than solo (judging from my weak Italian that is slightly similar to your language ;) )

      Usuń
  9. Stunning nails! Love this color against your skin color! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. What a lovely dark green and I love the stamping too - looks very festive :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. I really like it with the stamping. Very cool! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Srebrne stemple świetnie wyglądają na tej ciemniej zieleni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, your stamping looks amazing! The colors go together perfectly. :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  14. What a perfect stamping to that base <3

    OdpowiedzUsuń
  15. This green is so pretty and it looks absolutely amazing with the stamping on top! <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooh I love the stamping!! The colours look great together! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny jest, mam podobny z KOBO i też jest masakra przy zmywaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie mocno napigmentowany, jak i ten ;)

      Usuń