wtorek, 2 grudnia 2014

P2, Summer Attack, 030 Tangerine Twist: pozytywne zaskoczenie + złote stemple :)

Macie czasem tak, że jakiś lakier leży w szufladzie z pół roku, odkładacie go wciąż i wciąż na później, bo macie inne, ciekawsze, aż tu nagle zaskoczenie: "Czemu ja go wcześniej nie użyłam?" ;)

Miałam tak z dzisiejszym p2.




marka: P2
kolekcja: Summer Attack
nazwa: 030 Tangerine Twist
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: glass fleck
cena: ok. 12 złotych plus wysyłka/8 ml


Dlaczego tyle przeleżał? Bo mi w pomarańczach nie do twarzy. Ten jednak ma w sobie domieszkę złota i jakby minimalnie oliwki, dzięki czemu jakimś cudem nawet dość pasował do mojego typu urody. Płomienny taki, świecący niczym żarówka. Czas schnięcia to ok. 20 minut, zmywanie bez większych problemów, trwałość też. Leciuteńko przebarwił mi paznokcie na bazie p2, przez co 7, 75 pkt/10, no no :) Macie tu dowód na to, że czasem, gdy nie lubi się jakiegoś odcienia, może wam przypasować ze względu na fajne wykończenie.

Dobrałam temu lakierowi kwiecisty wzorek z płytki Konad, m21, a do stempli użyłam lakieru Flormar, Nail Art, NA09. Co sądzicie o tym mani?

---

Does this situation happen to you? You keep a nail polish in a drawer for half a year, you don't use it because others catch your attention more and when you finally paint with it, you think: "Why haven't I used it before?"

Such a situation happened to me with today's p2.




brand: p2
collection: Summer Attack
name: 030 Tangerine Twist
number of coats used: 3
finish: glass fleck
price: about 12 zloty plus shipping/8 ml


Why has it been waiting so long? Because orange shades don't go well with my skin tone. This one has a huge addition of gold and a bit of olive and maybe that's why it doesn't look bad on me, with my hands near my face. Fiery and glowing like a light bulb. The drying time was about 20 minutes, it lasted OK, and removed without bigger problems. It slightly stained my nails on a p2 base coat, so 7, 75 out of ten points. Well, well :) Here you have a proof that even if you don't like the main shade, a nail lacquer may be liked because of an interesting finish :)

I've added a flowery pattern using Konad's stamping plate m21 and Flormar, Nail Art, NA09 golden nail polish. What will you say about this manicure?













39 komentarzy:

  1. wow, this one really looks like a view into sun *.*
    i know what you mean, i have some polishes that are waiting more than a year :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And the name of this collection, Summer Attack :D during winter ;)

      Usuń
  2. Orange can be difficult - but I like what I see, and it is quite extraordinary juicy and shiny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, juicy is a good word, fits this nail polish.

      Usuń
  3. This would be gorgeous in a fire manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing manicure dear!! I love the colour of that nail polish!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio coś mi się odmieniło i właśnie takie karmelowe kolorki mi się podobają :) nawet kupiłam jeden podobny lakier, ale jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że zimno? ;) Rozgrzewające takie ;)

      Usuń
  6. mam taki sam stosunek do pomarańczy ;) ale ten jest fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor, taki energetyczny. Pasują mi tutaj te stemplowe kwiatki, a jak czytałam, to myślałam - po co stemplować, będzie za dużo :) A jest w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow..lie a fire ! i like a lot this color !

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekny ten kolor, plynne zloto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. That's absolutely gorgeous!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja lubię pomarańczki ;) i to wykończenie super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. What a pretty color! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  13. ale daje po oczach ;) świetny ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Happens to me all the time! I've got polishes from years ago untried :-O ;-)

    This looks really good and I love the golden tone :-) Great stamping too :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. From years? I wonder which beauties stay in the helmers :)
      Me - from months. The longest time is about half a year. I bought some in summer and their shades were the most suitable for winter.

      Usuń
    2. Lol yeah! I've got some old Rimmels I bought and I'm sure there are a few I haven't tried! They must be at least 12 years old! Too many polishes and never enough time or nails ;-)

      Usuń
  15. I have lots of untrieds!! It's such a pitty because I do love them but there are too many polishes in my stash and I don't have enough nails to wear them on :D
    I love this beauty on you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)
      If we had 10 more hands... :D

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mam pomarańczowych lakierów, ale ten prezentuje się fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam wiele, ze 2-3, co jak na blogerkę paznokciową, to niedużo :)

      Usuń
  18. Nice one! *Why haven't I used it before?* - oh I know this! ;D

    OdpowiedzUsuń