niedziela, 7 grudnia 2014

Golden Rose, Matte Satin, Nude 05: romantycznie ;)

Macie ochotę na cieliste odcienie lakierów lub chociaż na kwiaty?







marka: Golden Rose
kolekcja: Matte Satin
nazwa: NUDE 05
ilość zastosowanych warstw: 3
wykończenie: satynowe 
cena: ok. 8 zł plus wysyłka/11, 5 ml
moja ocena: 7, 5 pkt/10



Lakier schnie ok. 10 min. Zawiera shimmer. Jego konsystencja jest dość kleista, nakłada się grubszymi warstwami. Po trzech jeszcze nieco prześwitywały mi czubki paznokci. Jest taki dziewczęcy, rzekłabym - bieliźniany ;)

Dalej piłuję wzorki z płytki B. Loves Plates ;D Wybrałam różany wzorek, a stemple wykonałam lakierem Sally Hansen, Complete Salon Manicure, Back to the Fuchsia, który mam z wymiany z Marią, a który doczeka się też osobnej recenzji. Całość pokryłam Insta-Dri. Lubicie takie nudziaki? Bo ja od czasu do czasu. Jakoś mnie on nie do końca przekonał.



---

Are you in a mood for nude nail polishes? Or flowers, at least? ;)






brand: Golden Rose
collection: Matte Satin
name: NUDE 05
number of coats used: 3
finish: satin
price: about 8 zloty plus shipping/ 11, 5 ml
my rating: 7, 5/10 points



This nail polish is dry in about 10 minutes. It contains shimmer. Also it's gluey and covered my nails with quite thick coats. I noticed the three coats didn't give a 100% opaque look. The shade is very girly, I'd say underwear-like ;)

I am using and using B. Loves Plates stamping plate; this time I stamped with Sally Hansen, Complete Salon Manicure, Back to the Fuchsia that I got in a swap with Maria; this nail lacquer will get its own review. The whole was covered with Insta-Dri. Do you like such nudes? Me - from time to time; somehow this nude hasn't convinced me.






















46 komentarzy:

  1. pieknie wyglada na Twoich pazurkach. Nie przepadam za 'nudziakami' ale wiem, ze trzeba je miec, chociazby dla tak swietnego efektu jak Twoj :)
    Milej niedzieli kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie :)
      Czasem lubię je ponosić, gdy mam ochotę na 'lżejsze' odcienie.

      Usuń
  2. Ładnie się prezentuje ten kolorek ;) a ze stemplem wygląda bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. i have this GR matte, and i like it ! stamping is very good my dear ! super look !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, the nail art is simply beautiful! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  5. what a gorgeous polish, love what you did with it too :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I think this nude looks lovely on you! Love the stamping too! So girly and pretty!

    OdpowiedzUsuń
  7. It's so delicate and pretty - and really girly!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. There were the times when I was a girl... :D

      Usuń
  8. przepięknie wygląda ten lakier, wyjątkowo podoba mi się bardziej bez stempli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei jakoś dziwnie w nim było (wykończenie nie do końca mi pasowało)... ale da się nosić ;)

      Usuń
  9. I really like the pink GR - so girlie! An the stamping is so nice - what a gorgeous colour :-D Just what we need for winter to brighten things up :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah yes, the Sally Hansen is lovely, I was wearing it solo yesterday :)

      Usuń
  10. ja takiego różu nie nazwałabym nudziakiem ;p co nie zmienia faktu, że i tak samego raczej u siebie bym nie widziała, wolę wersję ostemplowaną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose tak go nazwało - niech im będzie ;)

      Usuń
  11. Z tymi czerwonymi kwiatami wygląda super! Mam z tej serii satynowej ciemniejszy róż, nie pamiętam już numerku, ale też fajnie się prezentuje na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest taki trochę "majtkowy" ;P hehe

      Usuń
  12. wersja ostemplowana wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I like it with the stamping, that definitely did it for me :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny, delikatny kolorek, ze zdobieniem podoba mi się jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mrau ze stemplem. Sam dla mnie za różowy, co zresztą czułam ostatnio na własnych paznokciach. Ale raz na jakiś czas można ponosić też majtkowy róż dla odmiany,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się czułam w nim jakoś blado i zbyt bieliźnianie ;)

      Usuń
  16. I love that light pink colour! So pretty and delicate :) The stamping turned out great too with the pink on pink!

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a sweet and girly pink <3 Love your stamping!

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam go ale zepsuł mi się pędzelek i po pierwszym malowaniu wylądował w koszu, jakoś specjalnie mnie nie zachwycił, chociaż u Ciebie ze stemplami wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też nie zachwycił, to wykończenie z odcieniem zbytnio kojarzy mi się z gaciami ;)

      Usuń