poniedziałek, 1 grudnia 2014

Colour Alike, Nail Colour, nr 546: och ach, aczkolwiek też i małe ech ;)

Jak się macie, czytelniczki me i czytelnicy również? (a tak, mamy tu i panów!)

Kolejny multichrom od Colour Alike was dziś tu dopadnie :D






marka: Colour Alike
nazwa: nr 546
ilość zastosowanych warstw: 3 (do zdjęć, może starczą wam 2)
wykończenie: multichrom z holograficznym pyłkiem
cena: 13,99 złotych plus wysyłka/8 ml
moja ocena: 8, 25 na 10 pkt


Ten multichrom można spokojnie nazwać multichromem, gdyż mamy tu jako odcień bazowy brąz a'la cola (niestety... nie lubię brązów, wyglądam w nich staro i smutno i stąd tytułowe "ech"), turkus (i ten mnie w tym lakierze zachwyca!), fiolet, dopatrzyłam się też jakby stalowego w pewnym świetle? - no i  holo pyłek. Czas schnięcia - ok. 15 minut. Numer 546 podoba mi się bardziej od 548.

Dodałam subtelne stemple, ponieważ nie chciałam nimi przysłaniać Alike'a; użyłam lakieru Essie, Blue Rhapsody i płytki Flower Power od B. Loves Plates. Podoba wam się ten multichrom? Wolicie 548 czy 546?

---


How are you, my readers, female and male? (yeah, from what I know we have two men here).

Another multichrome by Colour Alike is going to catch you :)






brand: Colour Alike
name: nr 546 
number of coats used: 3 (for photos, perhaps you'll manage with 2)
finish: multichrome with holographic dust
price: 13, 99 złoty plus shipping/8 ml
personal rating: 8,25 out of 10 points



This multichrome can be named multichrome without hesitation: the colour base is brown (unfortunately - I don't like browns, they make me look older and sadder), but also cyan blue (wow! I love the shade here), purple and even something steel looking in a certain light. Plus holographic dust. The drying time is about 15 minutes. I like it more than nr 546.

I did some subtle stamping because I didn't want to overwhelm the Colour Alike. I used the stamping plate Flower Power from B. Loves Plates and Essie's Blue Rhapsody. Do you like nr 546? Which one do you prefer, nr 548 or 546?










z fleszem, w domu/ inside, with a flash:





w świetle dziennym/ in a daylight: 







36 komentarzy:

  1. Przyszła do mnie ta kolekcja, spróbowałam maznąć - i ja raczej będę je kłaść na czerń, bo faktycznie mało kryjące. Czyli jak to zwykle duochromy.
    Ten jest chyba najładniejszy z całej kompanii, wcale nie wygląasz w nim staro (to jest twoje łapki, reszty nie widzę)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I fajnie zmieniłaś nagłówek bloga, ja nie lubię za dużo przewijać, więc bardzo mi się podoba :)

      Usuń
    2. Nałożyłam jeden z lakierów z tej serii na ciemny lakier, ale ja niespecjalnie lubię kłaść lakier w miarę kryjący na kryjący; nie lubię, jak mi czasem "bielizna" wystaje ;) - ale to kwestia upodobań indywidualnych. Faktem jest, że ciemne lakiery pod spodem jakby uwydatniają duo/multichromowatość.

      Usuń
  2. bardzo ładny efekt, podobają mi się takie lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  3. It has a very pretty shift - and the subtle stamping is perfect!

    OdpowiedzUsuń
  4. it is really gorgeous ! you made amazing picture!

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely, love that subtle stamping :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny, taki swiateczny, super wyglada na Twoich dlugich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie się prezentuje, z tymi stemplami bosko - tak jak piszesz, nie jest przytłumiony multichromek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal byłoby stłumić czymś za bardzo poświatę ;)

      Usuń
  8. That is a gorgeous duochrome! I normally don't like brown either, but I love blue and purple so I'm really liking this polish :)

    OdpowiedzUsuń
  9. As soon as I saw your post in blogger feed I was already
    blown away by this nail polish, even before I read you post,
    after reading your post I must have both nail polishes,
    just amazing, love them :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I see it has made a huge impression on you!

      Usuń
  10. This is outstanding! It looks wonderful and I think I'm in love :-D Great photos and I love the stamping :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it. Have you ordered this one? Thanks for the compliments :D

      Usuń
    2. Yet I ordered the set, just waiting for them to arrive! I was hoping to wear some of the other duochromes but looks like I'll be busy with the Ciates lol! :-)

      Usuń
  11. I am not a fan of browns either, but wow, that colour shift is amazing! I love it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. There's something of a cosmic space in this one :)

      Usuń
  12. What a unique polish! I love it. :)
    Have a great week!
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  13. What a beauty!! Love the color shifting!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorgeous nail polish and photos!

    OdpowiedzUsuń