sobota, 6 grudnia 2014

Colour Alike, Nail Colour nr 545 i galaxy nails - revisited ;)

Witam was :)


Dziś będę znów zamęczać was multichromem od Colour Alike ;)




marka: Colour Alike
nazwa: nr 545
ilość zastosowanych warstw: 3 
wykończenie: multichrom z holograficznym pyłkiem
cena: 13,99 złotych plus wysyłka/8 ml
moja ocena: 8,5 na 10 pkt


 Czas schnięcia to ok. 12 min, trwałość dobra, widoczne lekkie ślady pędzelka. Na palcu serdecznym mam jako kolor bazowy blurple od Sinful Colors, Mesmerize, byście mogły zobaczyć, jak ten multichrom wybarwia się na ciemnym tle. Nosiło mi się go bardzo dobrze, ponieważ na szczęście nie odbierałam go jako mocno brązowy. Brązu jest tu mniej niż pięknego fioletu, lakier ma też taką mglistą, fioletową poświatę (jaśniejszą od fioletu, który obok brązu jest jakby kolorem bazowym). Lakier słodko pachnie. Odcień nr 545 nosiło mi się lepiej niż 546 i 548 (ale tamte też są fajne!). Bardzo mi się podoba!

Taki lakier aż się prosi o galaktyczne motywy, sięgnęłam więc po biały Golden Rose, Rich Color nr 76, różową farbkę akrylową, lakier Sinful Colors, Mesmerize i Konad, Ice Aurora; gąbeczką wykonałam kosmiczne motywy. Aż żal mi było zmywać ;) Co sądzicie o tym Alike'u i zdobieniu?

---


Hi there :)

Today I'm going to annoy you with multichrome made by Colour Alike again ;)




brand: Colour Alike
name: nr 545
number of coats used: 3
finish: multichrome with holographic dust
price: 13, 99 złoty plus shipping/8 ml
personal rating: 8,5 out of 10 points


The drying time lasted about 12 minutes, lasting time was OK. The brush strokes can be noticed. I have a blurple made by Sinful Colors, Mesmerize on my ring finger so you could compare how this multichrome looks like on a dark base colour. This nail polish smells sweet (it's scented). I was wearing it with pleasure because fortunately I didn't get it as much brown, mostly pretty purple with lighter purple misty aura. Wearing nr 545 was the easiest to wear for me compared to 546 and 548, but they are very good-looking too. I like 545 a lot!

Such shade and finish are great to do some galactic nail art on them so I grabbed a sponge and a white Golden Rose, Rich Color nr 76, pink acrylic paint, Sinful Colors, Mesmerize and Konad, Ice Aurora polishes. I regretted when I had to remove this mani. What do you think about this Alike and the nail art?








z fleszem/with a flash:













35 komentarzy:

  1. Ale sliczny ten kolor.. kuszą mnie mutlichromki od CA ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. i could say plum shade,on first look, but with nail art it is and real multi chrome nail polish !
    love your galaxy nails !

    OdpowiedzUsuń
  3. That polish is gorgeous! I love the colour and the little glitter particles in it. Galaxy nail art fits great!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like both this nail polish and the galaxy :)

      Usuń
  4. kolor przecudowny a w wersji galaxy sie zakochalam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. The holo dust is so gorgeous and makes it extra special!

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie wyglada! galaxy cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a beautiful polish!!! I love the galaxy like nail art!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! I love your galaxy nails. :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm, 3 warstwy... to mnie trochę zniechęca, chociaż kolor jest ciekawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, jeśli masz gładkie paznokcie, może dasz radę z dwiema?

      Usuń
  10. Simply stunning Aneta! It's amazing :-D You know, I don't notice a difference between the ring finger and the others! It looks the same to me!!

    Lovely nail art too - very gorgeous and like a nebula - perfect :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't notice much difference either. I'm glad you like the galaxy, I liked it too, regretted to remove it.

      Usuń
    2. Yeah. Hehe I know that feeling too - I often feel guilty when it is a polish I really like! ;-)

      Usuń
  11. I really, really like this, it's gorgeous!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Galaktyka wyszła mega realistycznie - uwielbiam takie mani :) A multichromy CA chętnie zaadoptowałabym wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. this polish looks like a perfect base for galaxy manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor z tego CA - już do mnie dotarły multichromy i nie wiem, od którego zacząć. Podoba mi się ta mgławica idąca przez wszystkie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do tej pory nosiłam 3 z nich i to mój faworyt. Jestem ciekawa nr 547.

      Usuń