piątek, 19 grudnia 2014

Colour Alike, Nail Colour, 2 Matte Ruby i lamparcie cętki :)

Witajcie :)

Dziś będzie po kociemu ;)




marka: Colour Alike
nazwa: 2 Matte Ruby
wykończenie: błyszczące
ilość użytych warstw: 2; przy gładkich paznokciach może i jedna grubsza wam starczy
cena: 10, 99 zł/8 ml
moja ocena: 7,75/10 pkt



To fajny lakier, szybko schnący (ok. 10 minut), bardzo dobrze kryjący. Lakier bezproblemowo się nakłada, praktycznie jedna warstwa po drugiej bez czekania. Trochę podatny na zarysowania. Uwaga: to nie mat, jak w nazwie!

Miałam ochotę na lamparci wzór: kiedyś już robiłam, ale chciałam, by kolory były bardziej kontrastowe niż za pierwszym razem. Wzorki zrobiłam z użyciem lakierów OPI, Alpine Snow i China Glaze, Liquid Leather. Podobał mi się rezultat - a wam?

---

Hello :)

There's going to be cat-like today :)




brand: Colour Alike
name: 2 Matte Ruby
number of coats used: 2; if you have smooth nails, perhaps you'll manage with one thick coat
finish: glossy
price: 10, 99 zloty/8 ml
my rating: 7,75/10 points



This nail polish dries fast (about 10 minutes) and is very well opaque. It paints easily, one coat after another almost without waiting. Slightly prone to scratches. The finish isn't matte like in the name of this polish, but glossy. 

I was in the mood for a leopard print; I had done it before but this time I wanted the colours to be more contrasting. I did the patterns with OPI, Alpine Snow and China Glaze, Liquid Leather and liked the result very much. And you, do you like it? 








24 komentarze:

  1. Lovely vibrant red! And the nail art is on point! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba ten lamparci wzorem, mrau :)

    OdpowiedzUsuń
  3. good evening,
    lovely animal print nail art

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, your mani is stunning! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam tego CA :D fajowo wygląda z centkami

    OdpowiedzUsuń
  6. This is a gorgeous mani and I love design. Catty indeed :-D I like the colours too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks s lot, Ananka; I liked it a lot too :) I love painting leopard prints :)

      Usuń
  7. niezły ten Twój czerwony lampart :) taki sexy zwierz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I like this a lot - simple but yet always beautiful!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love making these leopard patterns in different color combinations :)

      Usuń
  9. piekny animal print :), no i z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very pretty and interesting manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love leopard prints! The colors you've used go so well together!

    OdpowiedzUsuń