piątek, 28 listopada 2014

Kiko, Nail Lacquer, nr 488, Pearly Golden Camellia i water marble :)

Witajcie :)

Dziś - Kiko. No i water marble, bo akurat mnie naszło ;)





marka: Kiko
nazwa: nr 488 Pearly Golden Camellia
ilość użytych warstw: 3, ale "do zdjęć"; powinnyście poradzić sobie z dwiema
wykończenie: flakies
cena: mam go z wymiany z Queen Misery; znajdziecie go np. tu: 3, 90 GBP/11 ml
moja ocena: 7, 75/10 pkt



Czas schnięcia jest tu szybki, ok. 10 minut, trwałość w porządku. Odcień to coś między pomarańczem a  różem, ze złotymi flakies. Może to nie do końca "mój" odcień, jak się okazało, ale dzięki złotym drobinkom dało się go nosić :)

Water marble zrobiłam za pomocą lakierów: OPI, The Spy Who Loved Me, Barry M, Gelly Hi-Shine, Pomegranate oraz Golden Rose, Color Expert, nr 44. Trochę mi marble'a zbąblowało, no cóż... ;) Jak się człowiek spieszy, to się marble cieszy ;P

---

Hi :)

Today - Kiko. And water marble, because I was in the marble mood ;)





brand: Kiko
name: nr 488, Pearly Golden Camellia
number of coats used: 3, but only for photos, you should manage with 2
finish: flakies
price: I have it from a swap with Queen Misery; you'll find it f. ex. here: click and it costs 3,90 GBP/11 ml
my rating: 7, 75/10



The drying time is very fast here, lasting time is OK. The shade is orange with slight pink plus golden flakies. It appeared that it's more orange than I had thought but it was worn well because I liked these flakies.

I did water marble with OPI, The Spy Who Loved Me, Barry M, Gelly Hi-Shine, Pomegranate and Golden Rose, Color Expert, nr 44. The marble got a few bubbles: when a woman doesn't have enough time, the marble is glad ;)









35 komentarzy:

  1. I LOVE RED ! and this shade is so beautiful with this shimmer!nice pictures !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój monitor nie pokazał tych złotych flejków :( ale i tak łądnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je widzę - co prawda nie w najmakrzejszym makro ;), ale widzę.

      Usuń
  3. cudowny odcien, zreszta Kiko to swietna marka. Dla mnie extra, a Twoja ocena dosc surowa :)
    Ach, musze jeszcze dodac, ze water marble u Ciebie jest najwyzszej jakosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w moich ocenach uwzględniam też, jak czułam się w danym kolorze... Co do surowości w tej ocenie - dycha to już ideał nad ideałami, mało co na to zasługuje ;) 7 pkt - lakier dobry, ok. 8-9 bdb, 10 - odlot :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. :D Jest śliczny, to prawda, trochę nie pasuje do mojej karnacji, ale podoba mi się :)

      Usuń
  5. This is such a pretty colour :-) I do like the little flakies - it is good how you can see them :-) Nice marble - good colour choices, works well with the Kiko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Ananka :) The flakies aren't huge but visible and give this nail polish a nice flash.

      Usuń
  6. Piękny jest ten kolorek <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D jak ja się cieszę, gdy czytelniczkom podobają się kolorki :)

      Usuń
  7. Nie. Nie, nie nie. Nie może tak być, że ciągle to marble Ci tak świetnie wychodzi. :D
    A sam Kiko śliczny, podoba mi się, że ma drobinki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe :D ale miewałam lepsze marble, bez bąbelków :)

      Usuń
  8. Kolorek cudny, a watermarble... tylko raz mi wyszło i szlag mnie trafia z czyszczeniem skórek... Ale efekt jest, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A obklejasz skórki taśmą, czy nie lubisz? ja z początku nie obklejałam, potem zaczęłam.

      Usuń
  9. I love the water marble! :)
    Have a great weekend
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh so pretty - I think the WM is especially beautiful in this mani (meaning I love all your WM's)....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, Maria! I like the colours I've picked for this Kiko but I'd prefer the marble without the bubbles. Anyway, it isn't a bad marble.

      Usuń
  11. kolor piękny, ciekawi mnie jak wykonałaś to zdobienie bo wygląda genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Tu jest dobry tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=MlIwXCY6AcU

      Usuń
  12. I need to practice my water marbling, that's obvious :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm in love with that red and I need to water marble ASAP!!! Love how your accent finger turned out!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I'm curious to see your results, I'm sure you'll prepare sthg outstanding.

      Usuń
  14. nice color, love the accent ring :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Awww, I skipped it, but it's really worth of attention!
    Your WM fits perfectly :)

    OdpowiedzUsuń