sobota, 15 listopada 2014

Born Pretty Store: płytka Born Pretty 10 oraz lakier Vipera, JEST 517 :)

Witajcie :)

Dziś recenzja płytki ze sklepu Born Pretty Store oraz lakieru Vipera, JEST 517.




Płytkę wybrałam sobie i otrzymałam do recenzji od Born Pretty Store, ale moja opinia jest - podkreślam - niezależna.


Jak już pisałam we wcześniejszym poście, do zestawu do stemplowania dodano mi dwie płytki: jedną wybrałam ja, a znajdziecie ją tu: klik (Born Pretty 10), a drugą dorzucił sklep: klik. Płytki docierają zabezpieczone folią, którą należy zerwać przed użyciem:







Jako pierwszą do stemplowania wybrałam płytkę nr 10. Najpierw pomalowałam paznokcie lakierem Vipera, JEST 517:


marka: Vipera
kolekcja: JEST
nazwa: 517
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: kremowe
cena: ok. 6, 50-7 zł/ 7ml


Nr 517 schnie ok. 20 minut i jest to ładny fiolet, podobny do Be Berry Now! od Essence, ale jakby ciut jaśniejszy. Nie ma problemów z rozprowadzaniem, pędzelek jest wygodny i dobrze przycięty, a kolor bardzo mi się podoba. 7, 5 pkt/10.







Do stempli użyłam lakieru Essie, Penny Talk. Wzorki ładnie się przenosiły, są dobrze wyżłobione i precyzyjne, "koronkowe". Całość pokryłam top coatem Golden Rose, Miss Selene. Ogólnie jestem zadowolona z tego zestawu. Zauważyłam sporo fajnych płytek na stronie Born Pretty!

Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki jest darmowy (cały świat) :)










---

Hi :) Today I'm going to review a stamping plate from Born Pretty Store and a nail polish produced by a Polish brand Vipera :)

As I've already written in one of my previous entries, two stamping plates were sent by Born Pretty Store to me for a review, but I underline that my opinion is independent.

I chose the stamping plate nr 10 as the first to show you. You can find it in the shop's offer here: click. At first I painted my nails with Vipera nail polish:



brand: Vipera
collection: JEST
name: 517
number of coats used: 3
finish: glossy
price: about 6, 50-7 zloty/7 ml






Nr 517 dries in about 20 minutes, there are no problems with painting. It's similar to Essence's Be Berry Now! but slightly lighter. The brush is well cut, comfortable and I like the hue a lot. 7, 5 points out of 10 :)


I used Essie, Penny Talk metallic nail polish for stamping. Patterns were transferring well, they are precise, carved deep enough and lace-like. I topped the whole lot with a clear Golden Rose, Miss Selene. All in all I'm satisfied with these products. I've noticed that Born Pretty offers many interesting stamping plates!

If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free :)












42 komentarze:

  1. Bardzo fajne to zdobienie :) ta płytka przyszła do mnie wczoraj, więc już nie mogę się doczekać, kiedy ją wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wyglada ten wzor na tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. It's a very beautiful design, and it looks like it transfers really well!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, no problems with this. I like their stamp a lot!

      Usuń
  4. Very pretty image on the plate! I love the colour you picked to stamp with :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Essie, yeah, great for stamping and such a pretty hue.

      Usuń
  5. Your stamping skills are amazing! Love that base color. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. That is just PERFECT!! Very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow , perfect manicure and so lovely ! i like it so much ! this design plate is adorable ! fantastic pictures !

    OdpowiedzUsuń
  8. I love both shades, and the stamping is absolutely wonderful! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nice combo, but i can't stop staring at your nails *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. What a lovely stamp. Very useful indeed :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice colour! Haha I was thinking it looks really like Be Berry Now when I was reading it then I scrolled down and saw what you said!!!! I did manage to get BBN - need to try it.

    Great stamping and I really like the pattern. Looks very professional :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! Yes, try Be Berry Now, it's a great nail polish.

      Usuń
  12. BPS zaszalało z płytkami ostatnio, jest w czym wybierać :) ta płyteczka jest piękna, pazurki zrobione z jej pomocą również ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ Ty szalejesz z tymi postami kochana ;) co wchodzę to nowy, a ja ledwo z dwoma tygodniowo mogę się wyrobić ;) obłędne te wzoreczki, obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi - bo ja mam zawsze dobrych parę zapisanych na zapas :D i wrzucam raz na bieżąco, a raz te zapasowe ;)

      Usuń
  14. ale ten wzorek jest piękny ^^ dobrze, że mam tą płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. amazing nail art and that plate is lovely, too :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow Aneta! Look at your stamping! You did some giant steps from never stamping to be this perfect!! I adore this mani and the colours, you know Penny Talk is one of my favourite stamping polishes, too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah yeah, I even noticed that you've used Penny Talk lately. I see some things to improve but I have to admit your advice to stamp with a softer rubber was very useful :)

      Usuń
  17. BPS plates are really worth a go! You did a gorgeous job with this colour combo! <3

    OdpowiedzUsuń