czwartek, 2 października 2014

Wibo, Wow Glamour Satin, nr 3: zauroczył mnie :)

Lubicie lakiery o satynowym wykończeniu? Bo ja - tak :)

Lakier Wibo z najnowszej serii Wow Glamour Satin, nr 3, wydawał mi się najpiękniejszy, zatem wskoczył do koszyka :) Nie zawiodłam się :)

Uwielbiam takie satynowe maty. Piękny odcień. W matowym wykończeniu wyglądał fajnie, ale chciałam też dodać mu błysku i sprawdzić, jak będzie się wówczas sprawował. Zaskoczenie: pojawiły się piękne drobinki i jestem w kropce, którą wersję wolę :D

Co do krycia, potrzebowałam dwóch warstw, ale radzę, by nie były zbyt cienkie. Czas schnięcia tychże to ok. 7 minut. Pędzelek jest przeciętnej szerokości, jeden włosek trochę odstawał od reszty. Projekt buteleczki bardzo mi się podoba, elegancki, taki "zapalniczkowy". Cena - ok. 7 zł.za 8, 5 ml.

Przyozdobiłam paznokcie cyrkoniami i pokryłam je bezbarwnym top coatem od Golden Rose, Miss Selene. Po jednym dniu noszenia mani wyglądało na praktycznie nienaruszone, tak że jestem jak najbardziej zadowolona z tego lakieru i daję mu 8,5 pkt/10. 

Co sądzicie o tym lakierze? Wolicie go w satynowej wersji, czy z błyskiem?

---

Do you like nail polishes with a satin finish? Me- yes, I do :)

Wibo nail polish of the newest series Wow Glamour Satin, nr 3, was looking the prettiest in my opinion, so it jumped into my basket :) I wasn't disappointed :)

I love such satin mattes. Pretty shade. It was looking lovely in matte, but I also wanted to add some gloss to it and check it out then. Surprise, the shimmer became more visible and I'm in doubt, which version I prefer :D

When it comes to the opacity, I needed two coats, but I advise to use not too thin ones. The drying time of the two lasted for about 7 minutes. The brush is of a standard length, one hair in it was slightly sticking aside. I like the design of the bottle a lot, elegant, like a cigarette lighter. The price is about 7 zloty (less than two euros) for 8, 5 ml bottle.

I decorated my nails with rhinestones and covered them in a clear top coat Miss Selene by Golden Rose. The whole mani was looking basically like new after one day of wearing it, so I'm satisfied with this nail polish a lot and I give it 8,5 out of ten points. 

What do you think about this nail polish? Do you prefer it satin or glossy?









19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię satynki z drobinkami. Albo matuję błyszczące, które mają drobinki, podoba mi się taki zmrożony efekt. Ten ma piękny kolor i, o dziwo, wolę go w wersji błyszczącej. Też go kupiłam i sprawdziłam na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ja chyba też wolę go z błyskiem. Ponosiłam, ponosiłam, i te wydobyte dzięki top coatowi drobinki przeważyły.

      Usuń
  2. Ja chyba nie do końca przepadam za satyną, bo jednak bardziej przemawia do mnie błyszcząca wersja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Kurcze, ja lubię satynę, ale te drobinki w błysku są świetne.

      Usuń
  3. fabulous color ! and nice pictures, dear ! satin i like more :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm wondering which version will win ;) One reader has been for a satin finish and two for a glossy version so far. We'll wait, we'll see :)

      Usuń
  4. What can I say: I'm in love <3
    Especially in the matte version - even if it wouldn't work with my old ridged nails...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So now the two for the satin and the two for the gloss :)
      Eh, mine are ridged too ;)

      Usuń
  5. Noo powiem,że jak nie przepadam za fioletem to z tym wykończeniem mi się podoba,ja z tej serii skusiłam się na brąz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie im wyszło to wykończenie :)

      Usuń
  6. Love the colour, love the finish and the rhinestones! Love it :-D

    Was so tired yesterday missed posting and checking up on blogs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I've noticed. I thought you must have been tired.

      I'm so glad you love it :D

      Usuń
  7. chyba muszę go kupić przy najbliższej okazji.. jednak widziałam jeszcze ciekawy fiolet z brązowymi nutami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. That looks really fantastic, I love it! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very impressed with the price and the finish as well :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. More people are for matte it seems :) but some haven't told which version they prefer ;)

      Usuń