czwartek, 16 października 2014

OPI, Black Shatter: czarny i pękaty ;)

Witam was :)

Lakiery pękające do waszych ulubieńców raczej nie należą ;), sądząc po zdjęciach z innych blogów. Nie mam ich wiele, bo zaledwie dwa: to wykończenie nie należy do moich faworytów. Black Shatter OPI jest jednak całkiem przyzwoity :)
Nałożyłam średniej grubości warstwę na lakier Lemax z serii Kwadrat, który choć ma śliczny odcień, to słabo kryje, ale o tym kiedy indziej ;) Black Shatter wysycha błyskawicznie i na matowo, dlatego pokryłam go warstwą bezbarwnego top coatu Golden Rose, Miss Selene. Pękacz OPI wygląda na graffiti, więc nawet ciekawie. 7, 5 na 10 punktów może dostać, a co mi tam :)

Lubicie lakiery pękające, czy nie bardzo do was przemawiają? Ja najbardziej jestem za tymi jak gadzia skóra ;)

No, a teraz zerknijcie, proszę: popękane paznokcie mogą straszyć w Halloween ;D

Przypominam o moim małym europejskim rozdaniu, szczegóły tutaj: klik.

---
Hello :)

Crackle nail polishes aren't perhaps your favourites  ;), judging by photos in other blogs. I don't have many of them - only two - because this finish isn't something I'd like a lot. Black Shatter by OPI is a well looking one though :)
I painted my nails with one medium coat on Lemax nail polish from Kwadrat series: this pink Lemax has a lovely shade but also bad opacity, I'll write about it some day ;) Black Shatter is dry fast and becomes matte, so I covered it with a clear top coat Miss Selene by Golden Rose. This crackle nail polish looks graffiti-like, so it's quite interesting. I can give it 7, 5 out of ten points, why not? :)

Do you like crackle nail polishes or not much? I'm the most for these looking like a reptile skin ;)

Now take a look please; this crackled nails may frighten you during Halloween ;D

I remind you about my small European giveaway, details here: click.



 photo DSCN2608z1_zps489228c4.jpg








A tu w macie/ here in matte:





31 komentarzy:

  1. I still like crackles even though I hardly ever use them myself. It looks cool with multicoloured polish underneath :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They are good from time to time, not too often ;)

      Usuń
  2. ja także mam tylko 2 pękacze ;) i bardzo rzadko ich używam, raczej ozdabiam nimi np tylko końcówkę paznokcia :) a to drugie mani tęczowe super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. It's almost nostalgic to see a crackle mani - but you are right, it seems very fit for Halloween!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Not a real favourite indeed ;-) But must say I like the black one and it is very suitable for halloween!!

    OdpowiedzUsuń
  5. why not ! i have only 2 , black and white,and use it time to time, rare but use
    not every singe girl do what we do, so this is nice way to do some different then simple colored nails ! i like your manicure !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie umiem wydobyć z pękacza nic ładnego, więc obywam się bez. Stanowczo to drugie, multikolorowe zdobienie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w nich nie ma nic ładnego :D Moim zdaniem jest coś interesującego, ale nie na tyle, by chcieć ich dużo mieć.

      Usuń
  7. te lakiery są dość specyficzne :P nie mam żadnego normalnego pękacza, tylko taki krokodylowy z sephory, ale to kompletnie inna bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krokodylowy pamiętam, podoba mi się :)

      Usuń
  8. pamiętam kiedyś ten szał na pękacze :D ja już dawno nie malowałam żadnym, ale może kiedyś znów do nich wrócę, Twoja druga wersja z kolorowym tłem fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę drugą. Pierwsza wygląda trochę jak lakierowana skóra, a druga jak smoła ;)

      Usuń
  9. I do like crackles/shatters. I've got quite a few but hardly ever use them, probably should use them more!!! I like it both glossy and matte. And the bright colours underneath really go with the black :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I've seen them when I was reading your reviews :)

      Usuń
  10. It looks really nice on the colors that you chose! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I think I only own one crackle and I really should wear it more. You've done a lovely combination with the bright and colorful background :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wonder which color you have. I also have golden one.
      Thank you :)

      Usuń
    2. I have the white one :) Golden would look gorgeous on dark colors and on pinks and baby blues ^_^

      Usuń
  12. ladnie! ten w macie podoba sie :)
    obserwuje :):):)

    http://villemo20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś bardzo lubiłam pękające lakiery, ale obecnie nie mam ani jednego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyły ci się, czy poszły na śmietnik? ;)

      Usuń
    2. a to różnie - jeden zgęstniał, kilka rozdałam, jakoś tak poznikały ;)

      Usuń
  14. Aaaa - a dużo miałaś? Jakie lubiłaś odcienie?

    OdpowiedzUsuń
  15. The rainbowy version is very appealing!

    OdpowiedzUsuń