niedziela, 5 października 2014

Golden Rose, Rich Color, nr 16 i galaxy nails :)

Witajcie :)

Jeśli lubicie motywy rodem z kosmosu, to dziś będzie coś dla was.

Galaktyczne motywy chodziły mi po głowie przez jakiś czas, aż w końcu wzięłam się za tego typu zdobienie. Pierwszy raz malowałam coś takiego. Jako lakier bazowy posłużył mi Golden Rose, Rich Color nr 16, a do zdobień za pomocą gąbeczki: OPI, Alpine Snow, Golden Rose, Matte Satin nr 202 oraz Orly, Sparkling Garbage. Użyłam też sondy dwustronnej.

Nie recenzowałam do tej pory tego granatowego Golden Rose, zatem szybka informacja: kryje po dwóch warstwach (z jedną miałam lekkie smugi), schnie szybko (ok. 10 minut), ciut brudzi skórę przy zmywaniu, ale minimalnie. Jest to naprawdę bardzo dobry lakier w niewielkiej cenie (płaciłam bodajże 7 zł za 10,5 ml). Dobrze się samopoziomuje. Pędzelek jest szeroki, to akurat niespecjalnie mi pasuje, jednak wszystko zależy od osobistych upodobań. 8, 5 pkt na 10 :)

Kolejnym razem zrobię to mani trochę inaczej: mam trochę inny pomysł ;)

---

Hello :)

If you like galaxy motives, there'll be something for you today.

Galaxy nails were in my mind for some time and finally I did them. It was the first time I'd painted such things. I used Golden Rose, Rich Color, nr 16 as a background nail enamel and to work with the sponge: OPI, Alpine Snow, Golden Rose, Matte Satin nr 202 plus Orly, Sparkling Garbage. Dots were made with a dotting tool.

I haven't been reviewing this navy-blue Golden Rose so far, so a quick information: it's opaque in two coats (I had slight smudging with one), dries fast (about 10 minutes), stains skin a little when removed, only slightly, nothing that important. It's a very good nail polish in a decent price (I paid about 7 zloty, that's less than 2 euros for a bottle of  10,5 ml). It self levels well. The brush is wide, I don't like such ones but it's a personal taste. 8, 5 points out of 10 :)

I'm going to create galaxy nails in a different way another time: I've got a bit different idea ;)











22 komentarze:

  1. I like this blue galaxy, I'll take a ride in my spaceship to search for it :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha - I guess you won't find it, as I've already deleted it ;) :D

      Usuń
  2. YES !love it both GR RC 16 i do have too, super color
    and love our nail art work ! galaxy nails and i would say Milky Way

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam tego GR ;) a galaxy śliczne Ci wyszło! muszę w końcu spróbować u siebie, bo strasznie mi się podoba ten motyw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę tam rzeczy do poprawki, ale jak na pierwszy raz, obleci ;) Dzięki :)

      Usuń
  4. Oh wow, the galaxy nails look really nice! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. GR cudny! odkąd prowadzę bloga nie robiłam galaxy, a to takie zjawiskowe zdobienie :) muszę się zebrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. That looks really great, I like your galaxy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nice color, love your version of galaxy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. The blue is really nice and I do love the galaxy nails! They look really good :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie to wyszlo, zupelnie jak Milky Way!!

    OdpowiedzUsuń
  10. I had this GR on my nails last week :). Beautiful galaxy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nice to read this, it's a very good nail polish :)

      Usuń