środa, 15 października 2014

Golden Rose, Matte Satin, nr 201: jestę wampę ;) + takie tam ;)

Witam panie :D

Przypominam o moim małym rozdaniu, szczegóły znajdziecie tutaj: klik :)

Dziś będzie mani w stylu: "jestę wampę" ;)




marka: Golden Rose
kolekcja: Matte Satin
nazwa: 201
ilość warstw: 2
wykończenie: satynowy mat - półmat
cena: ok. 8 zł/11, 5ml


Lakier schnie szybko (ok. 10 min), pędzelek ma włosie jakby dłuższe od standardowego: malowało mi się nim wygodnie, dobrze się samopoziomował. Bardzo elegancki to kolor :) Ogólnie jestem zadowolona z tej serii. Osiem na 10 pkt, minimalnie starły mi się końcówki kilku paznokci po dniu noszenia. Tak w ogóle to wielkie brawa dla Golden Rose za to, że do tej pory dosłownie ŻADEN z ich lakierów nie odbarwił mi paznokci na bazie (zdarzało się to innym markom)... a wam?

Do zdobień (mam nadzieję, że są to zdobienia, nie "szpecenia" ;D ) użyłam lakierów Golden Rose, Matte Satin, nr 202, który zrecenzowałam wcześniej tu: klik, oraz holograficznego brokatu Color Club (Art Club, NA107, Lilac Hologram ), zrecenzowany tutaj: klik. Co powiecie na to mani?

---

Hello ladies :D

I'm reminding you of my small giveaway, details here: click :)

Today there'll be a nail lacquer in a vampy style :)



brand: Golden Rose
collection: Matte Satin
name: 201
number of coats used: 2
finish: satin matte (half matte)
price: about 8 zloty/11, 5 ml


This nail polish dries fast (about 10 minutes), the brush has slightly longer hair than standard ones: I was painting comfortably with it and the nail polish self levelled well. It's such an elegant shade :) All in all I'm satisfied with this series. 8 out of 10 points, I had slightly wiped off a few tips after one day of wearing. Bravo for Golden Rose for producing nail polishes that haven't stained my nails yet with a base coat and it did happen with other brands.

I used some nail polishes for my nail art (I just hope it made my mani prettier, not uglier ;) They are: Golden Rose, Matte Satin nr 202 I've already reviewed here: click and a holographic glitter by Color Club (Art Club, NA107, Lilac Hologram), I've reviewed it here: click. What will you say about this mani?

----

Palec środkowy i wskazujący zostały pokryte bezbarwnym lakierem, byście zobaczyły, jak ten Golden Rose wygląda na błyszcząco:
---
The middle and ring finger were covered in a clear top coat so you could see how the Golden Rose looks like glossy:












22 komentarze:

  1. I can't believe how long your nails are...!! Amazing! Love this look, that red polish is lovely!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually after I had done this mani and removed it, I made them shorter - but not short ;) I'm glad you like the look :)

      Usuń
  2. Ładna ta czerwień, taka klasyka, wolę w błysku.
    "Szpecenia", haha, rozwaliłaś system :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Różne rzeczy się widzi, a moje początki to już w ogóle masakra była, nie to, żebym teraz robiła cudeńka, daleko mi ;) Tak dokładnie to zaczęłam robić zdobienia od lipca tego roku bodajże ;)

      Usuń
  3. I agree with Miriam, you nails are really long!
    I love this red and the nail art - perfect for your long nails :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I got the impression they were too long and made them shorter slightly, but I've never had such long nails in my life like I had this October :D Changes, changes ;) I'm glad you like the nail art :)

      Usuń
  4. wow, this is lovely shade of GR matte collection which i dont have !it is really nice and red goes on your nice long nails :)
    autumn here should be too, but now a days we have 29 celz degrees ,it is not really good..

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna czerwień 😊podoba mi sie z błyskiem jak i w macie

    OdpowiedzUsuń
  6. alez ten czerwony jest uroczy! Idealnie pasuje do jesiennego krajobrazu (a jesien w Polsce jest najladniejsza)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku jest bardzo ładna, wysyp kolorów :)

      Usuń
  7. na bazie tylko raz mi się zdarzyło, jakiś lakier Delii mi odbarwił płytkę, a tak to nie :)
    a "szpecenia" fajne, ale ja bym zostawiła same kropeczki już bez serdecznego ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delia też mi odbarwiła płytkę - raz czy dwa. Serdeczny wyszedł mi najgorzej ;)

      Usuń
  8. Great nail art, it looks fantastic! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ugg I posted a comment then blogger crashed and it didn't get published :-(

    I really like the colour of this polish and the nail art. The glitter is a nice addition :-)

    Love the photo of autumn in Poland :-) It's been a weird October over here, mild and dry. I bet that won't last! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The thing with Blogger happens often to me too ;)
      Thank you :)
      Nice to read that there's a better weather in Scotland ;) Autumn in Poland now is similar to Scotland's ;)

      Usuń
  10. Beautiful nail polish, manicure and photo (though I am a fan of spring and summer :))

    OdpowiedzUsuń