piątek, 10 października 2014

Golden Rose, Color Expert, nr 30: rewelacyjny odcień, pędzelek do wymiany ;)

Witajcie :)

W sobotę lub niedzielę planuję pokazać wam lakier, który zarobił prawie 10 punktów, a tymczasem...

Dziś napiszę o lakierze Golden Rose z serii Color Expert, któremu dano numerek 30. To piękna ciemna wiśnia. Albo czerwone wino. Połysk - rewelacja, tak jak te u kremowych Essie. Sama formuła natomiast... Golden Rose potrafi lepiej. Jest dobre krycie (2 warstwy), ale czas schnięcia tychże to ok. 30 minut, potem można przez jakiś czas załapać wgniotki, tak że wydaje mi się, że lepiej jest użyć wysuszacza. Pędzelek powinien być moim zdaniem bardziej płaski, bo ten, który dopasowano do buteleczki, jest zbyt "wysoki", a pojedyncze włoski są dłuższe, przez co maluje się średnio na jeża ;) Bardzo podoba mi się uchwyt w kolorze lakieru. 

Przyszło mi na myśl, by sprawdzić, jak nr 30 wygląda w macie, więc użyłam matującego top coatu Manhattan. Powiem wam, że na matowo również bardzo mi się podobał. Dam mu 7 pkt na 10, biorąc pod uwagę niską cenę (ok. 6 zł). A wy? Macie jakieś lakiery z tej serii? Lubicie ten pędzelek?

---

Hello :)

On Saturday or Sunday I'm going to show you a nail polish that got almost 10 points from me and in the meantime...

Today I'm going to write about Golden Rose nail polish from the Color Expert series, nr 30. It's a pretty dark cherry hue. Or a cherry wine. Gloss is outstanding here, just like creamy Essies have. The formula itself is... eh, Golden Rose can do better. This nail lacquer is well opaque (2 coats) but the drying time is about 30 minutes, then some indentations can appear, so I guess it's better to use a drying fastener. The brush should be more flat in my opinion; the one the series has is too "'high" and some hair is longer, it isn't much comfortable to work ;) I like the brush handle in the shade similar to the nail polish.

I thought I'd check how nr 30 looks matte, so I used Manhattan's mattifying top coat. I liked it a lot matte too. I give 7 points out of ten to this nail enamel considering its price (about 6 zloty). And you? Have you got some nail polishes from this collection? Do you like the brush?






Na matowo/in matte:




23 komentarze:

  1. Piękny kolor, szkoda że ten pędzelek kiepski. Nie używałam jeszcze lakieru z GR z tej seri, wiec trudno mi powiedzieć czy to norma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co czytałam, nie tylko ja skarżę się na te pędzelki. Kolor jest świetny; irytują mnie wgniotki - większość lakierów z tej serii, jakie miałam, je łapie.

      Usuń
  2. Kolor klasyczny, piękny. Co do pędzelka - nie mam jeszcze żadnego GR experta, więc się nie wypowiem. Ale prawdą jest, że wiele fajnych lakierów ma kiepskie pędzelki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super odcień, prawda?
      Najgorsze pędzelki moim zdaniem mają niektóre Wibo.

      Usuń
  3. nice color ! and i prefer glossy pictures !
    i have 2 bottle Color Expert but chrome, and i will use for stamping only , didnt try yet and "normal" color..

    OdpowiedzUsuń
  4. Definately a weak spot for those dark red shades... Love it!

    OdpowiedzUsuń
  5. MMMM, what a gorgeous an beautiful classic red!

    OdpowiedzUsuń
  6. klasyka :) fajnie wygląda zmatowiona :)
    z tej serii znam tylko biel, jest dość gęsta i ten pędzelek za gruby też jak dla mnie, maluje się kiepsko, ale do stempli się nadaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, siostro w pędzelkowych drogach przez mękę ;)

      Usuń
  7. This looks like a nice red. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jakimś cudem bardzo rzadko się łamią, ale za to lubią się odbarwiać mimo stosowania różnych baz...

      Usuń
  9. Looking forward to seeing the high scorers over the weekend. This one is a really nice red - I really like it and it looks amazing on you. I quite like the matte finish too :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You know, the matte version brings Matte Barry M to my mind, the Rhossili I bought this year :) I'm talking about the finish, not the hue of course ;)

      Usuń
  10. Kolor super! Lakiery z tej serii lubię, mam kilka , natomiast pędzelek taki sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. That is a really cool shade of red, I dig that!

    OdpowiedzUsuń