piątek, 3 października 2014

Essence, Colour&Go, 170 Beijos De Brazil: awokado :)

Witam was :)

Dziś pokażę wam lakier Essence z kolekcji Colour&Go, nr 170, Beijos De Brazil. Znalazł się u mnie z wymiany z Izabelą - Lakierowe Abecadło :) Miałam go na oku już jakiś czas temu i cieszę się, że go u niej znalazłam, bo ten odcień bardzo mi się podoba. To takie awokado :)

Do krycia potrzebowałam dwóch warstw, które wyschły w ok. 20 minut. Lakier dobrze się samopoziomuje i ma fajny, szerszy, lecz nie zbyt szeroki pędzelek. Wyglądał praktycznie bezusterkowo po dniu noszenia (z top coatem Golden Rose, Miss Selene). Wystemplowałam go białym lakierem Konad; użyłam płytki no name m94. Nie wyszło mi tak, jak chciałam, bo ten lakier, choć ładnie kryje, to rwie się przy stemplowaniu i trzeba działać bardzo szybko, by nie zasechł na stemplu. To mani ze stemplami wyglądało o niebo lepiej z odległości większej, niż tryb makro.

Podoba wam się to Essence? Dam mu 8 pkt na 10 - jestem z niego ogólnie zadowolona :)

---

Hello my readers :)

Today I'm going to show you Essence nail polish from the Colour&Go collection, nr 170, Beijos de Brazil. I have it from a swap with Isabel - Lakierowe Abecadło :) I spotted it some time ago and I'm glad it happened to find it in a swap offer, because I like the hue a lot. Such an avocado :)

I needed two coats for opacity and they were dry in 20 minutes. This nail enamel self levels well and has a comfortable, wide, but not too wide brush. It was looking almost unscathed after one day of wearing it (with a Golden Rose, Miss Selene top coat). I stamped on it using Konad white nail lacquer; I used a no name stamping plate m94. It didn't look like I wanted it to, because this nail polish - well opaque one - tears while stamping and you need to work fast because it may become dry too quick on the stamp. This manicure was looking much better from afar than in the macro shot.

Do you like this Essence? I give it 8 out of ten points, I'm satisfied with it in general :)









25 komentarzy:

  1. I like it a lot with the stamping, that's a great pattern for it :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You know, the pattern looks like a zebra but it looks more like a leaf on the green imo :)

      Usuń
  2. Jaki piękny wzór stempla! Awokado to może ma taki kolor, jak jest niedojrzałe :) Nie umniejszając nic tej zieleni - bardzo ładna, trawiasta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dojrzałe czy nie, odcień od razu skojarzył mi się ze skórką awokado :D Bardzo mi się podoba taka zieleń i miło mi, że tobie też :)

      Usuń
  3. yes ! i love unussual colors and shades , and this is the one of ! stamping is pretty well, and avocado pictures is yum yum, love to eat it !

    OdpowiedzUsuń
  4. What a great green! Colour & Go polishes are like candies to me--I always want one more. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Great one indeed, one of my favourite greens :) The Colour&Go cremes last well on my nails.

      Usuń
  5. It's a pretty green! I picked this one up a few months ago as I jumped out at me and into the shopping basket ;-) I really like the stamping too :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm looking forward to see this one :) I think you'll like it :)

      Usuń
  6. That's a lovely green! I like it with the stamping too :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor identyczny jak to awokado :) fajnie z tymi stemplami

    OdpowiedzUsuń
  9. This green is amazing! I'm a huge fan of green, especially when it's a clean and bright shade like this one. It looks terrific on you. :)

    ~ Yun

    OdpowiedzUsuń
  10. i'm always in green mood, love it :D

    OdpowiedzUsuń