wtorek, 14 października 2014

Delia, Coral Prosilk nr 131: metaliczna oliwka :)

Witajcie :) Dziś - Delia.

Lakier Delii z serii Coral Prosilk nr 131 mam z wymiany z Izabelą z Lakierowego Abecadła. Lubię od czasu do czasu ponosić takie metaliczne oliwki, a że w moim posiadaniu były w sumie bodajże dwie, zainteresowała mnie i trzecia: na szczęście każda z nich wygląda inaczej :)

Dobre krycie uzyskuje się po nałożeniu dwóch warstw. Lakier jest kremowo-żelowy, schnie ok. 15 minut i powiem wam, że niby takie niewiniątko, ale wrażenie na makro robi. Popatrzcie na dwa ostatnie zdjęcia :) 11 ml kosztuje ok. 5 zł, tanio jak barszcz. 7, 5 pkt na 10 :)
  
---

I have Delia's nail enamel of Coral Prosilk series nr 131 from a swap with Izabela of Lakierowe Abecadło. I sometimes like to wear metallic olive shades and I had only two so I got interested in the third one. Fortunately each one of them looks different :)

I achieved a good opacity  in two coats. This nail polish is creamy-gelly and it's dry in about 15 minutes. It looks so innocent in the bottle and makes an impression in a macro mode. Just take a look at two last photos :) 11 ml costs about 5 zloty, which is a bit more than one euro. 7, 5 points/10 :)








Przypominam o moim małym rozdanku z Colour Alike i Sally Hansen :)
Szczegóły tutaj: klik :)


28 komentarzy:

  1. Fantastyczny kolor ♡ uwielbiam zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też, coraz bardziej i bardziej :)

      Usuń
  2. i had once metalic green like this one ! and i like it ! super for flowers nail art

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta delia, nie mam nic podobnego! Znam tylko jedno miejsce, gdzie mają te lakiery, daleko, muszę dię wybrać na wycieczkę, z SuperPharm jakoś je wymiotło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Delię tylko przez net, nie ma jej nigdzie w okolicach, przynajmniej ja nie widziałam ;)

      Usuń
  4. It looks good on you, the finish is pretty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the coral green! I always love that color <3

    Anyway dear, i am inviting you to join my giveaway here
    Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it.
      Please don't leave links to your blog in mine, next time the post will be deleted...

      Usuń
  6. takie niewiniatko, ale za to jaki efekt!- piekny metalik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zdziwiłam się, że takie ładne to wykończenie za małe pieniądze ;)

      Usuń
  8. I really like the look of this. How cool that you got it in a swap! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post, love the swap, both colors are so pretty, but green is stunning :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor mój, ale to wykończenie mi nie leżało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa...no, zdarza się. Ja w sumie też wolę inne, ale kolor zadecydował o tym, że zatrzymuję ten lakier :)

      Usuń
  11. You know how I do love metallics :-D This one looks amazing and I do like the colour. It is a bit unusual but cool. :-D

    At the end of the post, the "klik" link isn't working - I think it is the wrong web address.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks Ananka! Now it should work :)
      Yeah, I know you like metallics a lot :) I thought you may like it :) 2:2, isn't it? (the match ;) ).

      Usuń
    2. Yeah that's it sorted now :-) You know me well :-D

      Not a bad result really. Did your husband enjoy the match? Do you ever watch football at all?

      Usuń
    3. Sometimes, when they watch it but I'm not really interested, I've got my polishes :D

      Usuń