sobota, 18 października 2014

China Glaze, Shore Enuff plus water marble lakierami Vipera i Golden Rose ;)

Cześć :)

Zanim zacznę pisać recenzję: dodałam nowe lakiery na sprzedaż bądź wymianę, znajdziecie je tutaj: klik, a także przypominam o europejskim rozdaniu dwóch lakierów, znajdziecie szczegóły tu: klik :)

Dziś będzie neonowy lakier China Glaze z kolekcji Off Shore i water marble. Użyłam do niego lakierów Vipery z serii JEST: 516, 525 i Golden Rose, Color Expert :44; pokryłam go bezbarwnym Insta-Dri Sally Hansen.

Shore Enuff jest lakierem smużącym, więc trzeba trzech grubszych warstw do dobrego krycia. Schną szybko, ok. 8 minut, samopoziomują się przyzwoicie. Fajny neonik :) 7, 75/10 pkt. Co sądzicie o tym manicure i takich zielonych neonach?

----

Hi :)

Before I start writing a review, I remind you about my European giveaway of two nail polishes, details here: click :)

Today there'll be a manicure done with a neon China Glaze from Off Shore collection and also water marble. I used Vipera nail enamels of JEST series (nr 516, 525), Golden Rose, Color Expert 44 and covered the nail with a clear Insta-Dri by Sally Hansen.

Shore Enuff is smudging, so I needed 3 thicker coats for opacity. They were dry fast, in about 8 minutes and self leveled well. It's a nice neon :) 7, 75/10 points. Do you like this mani and such greens?








24 komentarze:

  1. I like greens like this, and I'm impressed with your water marbles :)

    OdpowiedzUsuń
  2. yes i like this shade of green and will do some daisy flowers nails on it :)
    nice color !

    OdpowiedzUsuń
  3. I love this combination - I love how you make your WM in strong and vibrant colors!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo wiosenne/letnie pazurki :D super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja chcę wiosnę albo latoooo! ;D

      Usuń
  5. 3 grubsze warstwy, o rany... Chociaż kolor faktycznie fajny. I water marble bardzo wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście schną szybko i nie wyglądają mega grubo, w sumie to nawet lubię ten lakier :)

      Usuń
  6. Fits perfectly with the weather we have here now, bright and sunny. Lovely mani!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh wow, what a lovely bright green! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love these kinds of greens! Gorgeous water marbling :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ♥♥♥ oto co sądzę o neonach :D i marble jakie fajne wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich nie lubiłam z początku, wydawały mi się zbyt krzykliwe, ale polubiłam. Noszę tylko na paznokciach.

      Usuń
  10. Ja nie jestem neonolubna, ale kwiatek water marble rozwalił system! Dochodzisz do perfekcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, dziękuję :D Czasem mi się zdarza, że taśma przy odklejaniu zahacza o mokry jeszcze lakier.

      Usuń
  11. What a gorgeous green. I do like the CG :-)

    The marble is really cool as well, I like the colours you've picked - they fit in well :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Ananka :) This neon collection from 2014 is a really pleasant one :)

      Usuń
  12. Lovely accent nail and a very pretty green! :)

    OdpowiedzUsuń