niedziela, 21 września 2014

Water marble z Colour Alike, China Glaze i Viperą :)

Witam :)
Przypominam wam o wyprzedaży/wymianie, dodałam kilka nowych lakierów: klik :)

Wiecie co? Pokochałam water marble :) Nawet mój mąż i syn, przyzwyczajeni do różnych różności paznokciowych - nie robią już na nich większego wrażenia, pogubili się w różnych manicure'ach ;) - byli zaskoczeni :)

Do zrobienia tego mani użyłam lakierów: China Glaze, Seas the Day, Colour Alike: Na polu, Daleko do Sopotu? i Na Fiołkowej, Vipery z serii JEST nr 526, Color Club, Art Club na kciuku oraz jako lakieru "podkładowego" - OPI, Alpine Snow. Wzorki na wodzie tworzyłam za pomocą igły. Bardzo mi się spodobały efekty, bo wychodzą kwiatki z czasów Flower Power ;) Jest kolorowo, radośnie i trochę abstrakcyjnie.

Całość utrwaliłam bezbarwnym Insta-Dri Sally Hansen. Co mnie zaskakuje, water marble choćby na jednym paznokciu można zrobić dosć szybko, a jaki jest efektowny! Podoba wam się?

---

I've fallen in love with water marble :) Even my son and my husband, who got used to different looks of my nails - they don't make a huge impression on them nowadays, they got lost in various manis ;) - were surprised :)

For this manicure I used nail polishes as follows: China Glaze, Seas the Day, Colour Alike: Na polu and Daleko do Sopotu?, Na Fiołkowej plus Vipera JEST nr 526 and Color Club, Art Club on my thumb. There's also OPI's Alpine Snow as a colour base. I did patterns on water with a help of a needle. I liked the effects a lot, because flowers like from the 60's appeared: Flower Power ;) Colourful, cheerful and slightly abstract.

I also used a clear Insta-Dri by Sally Hansen for protection. What surprises me is that you can do water marble on one nail only quite fast and the effect is interesting. Do you like it?







30 komentarzy:

  1. Ale kusisz tym water marble. Dla mnie to czarna magia i pierwsza próba była zakończona porażka :/ może warto spróbować kolejny raz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dwie były porażką, dopiero przy trzeciej coś tam zaczęło wychodzić :D Może spróbuj na jednym paznokciu?

      Usuń
  2. Wyszło super :) Jednak ja bym się nie odważyła na taki dobór kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A ja czasem lubię takie papugi robić :D Normalnie jak Tyler z Aerosmith :D

      Usuń
  3. i love how it come put ! super contrast ! and lovely color !
    have a nice Sunday dear friend !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, I meant it to be various vivid colours :)

      Usuń
  4. I loved the color contrast (: Its beautiful (;

    OdpowiedzUsuń
  5. I like this a lot - bright and happy colors!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale czadowe! świetny dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że ci się podoba :) W rzeczywistości wyglądało to nawet trochę "naklejkowo" ;)

      Usuń
  7. Wow these are amazing! I love this colour choice and your marble looks wonderful! I *really* like these! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dopiero niedawno przełamałam się i spróbowałam tej metody! efekt niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks awesome! I tried water marble only once myself :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I've checked, it was looking very well :)

      Usuń
  10. Wow, you did a really great job. I love it! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dzięki, to spory komplement od tak utalentowanej w malunkach osoby :D

      Usuń
  12. a ja strasznie nie lubie water marble... to znaczy podoba mi sie u innych, ale sama to nie bardzo lubie robic.. nigdy mi nie wychodzi, i trzeba pozniej ze skorek zmywac, za duzo roboty =)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mało do zmywania, obklejam skórki taśmą przed całą robotą ;)

      Usuń
  13. This looks amazing and really good. No wonder your two boys are interested ;-) Hats off the the men, in your house, for showing interest in polish :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One that made an impression because they are used to changing colours and finishes and stamping and others :D

      Usuń
  14. Oh wow this looks wonderful! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I like it a lot, especially the colour combo. You're right, back to the 60s :D
    Maybe I should try it out, but from the outside and from a newbie...watermarble seems everything but quick :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It seemed like this to me too. But some other nail so-called arts :D take a similar amount of time when I do them ;)

      Usuń