sobota, 27 września 2014

OPI, Save Me na lakierze Colour Alike, Nail Colour nr 480, Gdański Blues: lecą meteoryty ;)

Niedawno dorwałam lakier OPI, Save Me. Wiem, wiem, to ten typ, który się kocha, albo nienawidzi, bo zawiera paski ;) Ale są to paski holograficzne, a do tego dodano srebrny pyłek. Pomyślałam, że nałożę to OPI na lakier Colour Alike, Gdański blues, bo gdybym chciała użyć go solo, musiałabym nałożyć go sporo. Na zdjęciach zobaczycie 2 warstwy Gdańskiego bluesa ;) i jedną warstwę Save Me. O tak, oszczędzę cię, OPI, bo mi się podobasz :D 

Czas schnięcia to ok. 10 minut. Całość pokryłam bezbarwnym topem Miss Selene od Golden Rose. Galaktyczny pył i komety, tak to odbieram ;) choć "włochate" lakiery nie pasują każdemu ;) Zmywanie nie było szczególnie trudne. Daję mu 8, 5 na 10 pkt, no, ale Sunglasses At Night Orly też wysoko u mnie zapunktowały :) Co sądzicie o Save Me?

---

I've hunted OPI's nail polish, Save Me lately. I know, I know, it's the type you either love or hate because it contains bar glitter ;) These bars are holographic though and a silver dust was added. I thought it would be good to layer it over Colour Alike, Gdański blues, because if I'd wanted to paint it solo, I would have had to put many coats of OPI. You'll see 2 coats of Gdański Blues and 1 coat of Save Me in photos. Oh yes, I'm going to save you, OPI, because I like you :D

The drying time is about 10 minutes. I covered my nails with a clear top coat, Miss Selene by Golden Rose. Space dust and comets, that's how I see it ;), "hairy" nail lacquers aren't liked by every single woman though ;) Removing wasn't paricularly difficult. I give this nail polish 8, 5 out of 10 possible points, and I don't know if you remember, but Orly's Sunglasses At Night got many points from me too :) What do you think about Save Me?








24 komentarze:

  1. I'm so glad that you found your lemming - that's the main thing, isn't :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh , i use to buy a glitters bottles , then i gift it all! i am not a fun of it ,
    but always love to see on the other girls!
    that is nice combo with dark blue !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :) Yeah, I've noticed that you rather haven't been posting glittery tops lately.

      Usuń
  3. Surprisingly I quite like this one. And it looks good on the blue. I've got hairy nails today ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten lakier jest boski.. a całe mani olśniewające :) Mam ochotę na tego opika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lśniło jak ta lala ;) W rzeczywistości jeszcze bardziej - jeśli lubisz takie lśnienie, to polecam jak najbardziej :)

      Usuń
  5. mnie paseczki nie przeszkadzają, a takie holo są super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania, takie niebanalne :)

      Usuń
  6. fanką pasków nie jestem, ale te na CA dają radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the fact that the glitters are holographic! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyne paseczki do przyjęcia, to właśnie holo paseczki :) Opi jest OK. Ja mam H&M blue glitter i lubię go sobie czasem ponosić solo, jest fajniutki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Holo paseczki to najfajniejsze paseczki :)

      Usuń
  9. I'm on the "hate" side, glitters are definitely not my thing and bar glitters much less.
    BTW I really like the combo here, Gdanski Blues is a perfect base and I love it <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh yeah, Gdański Blues is gorgeous :D Outstanding one :)

      Usuń
  10. Looks like fireworks in the night, very cool! :)

    OdpowiedzUsuń