wtorek, 16 września 2014

Golden Rose, Matte Satin nr 202 plus water marble :)

Co tu dużo pisać: jestem zachwycona lakierem Golden Rose z serii Satin Matte, nr 202 :) Świetny odcień fioletowo-niebieski, śliczne wykończenie - niby mat, a nie mat, super konsystencja i dobrze przycięty, raczej wąski pędzelek. Do tego cena ok. 8 zł i szybkie, około dziesięciominutowe schnięcie dwóch warstw - same superlatywy. 9 pkt na 10, a co mi tam :)

Na palcu środkowym i serdecznym zobaczycie water marble zrobiony lakierami: Golden Rose, Color Expert nr 44, Joko, Find Your Color, Spicy Orange oraz Essence, Colour&Go, Happy End. Na palcu serdecznym kwiatek wyszedł bardziej wyraźnie, a na środkowym rozmył się i ma mniej kontrastowe kolory, więc środkowy mniej mi się podoba ;) To takie mani pół jasne, pół ciemne, bo pora roku też taka pół na pół ;) Co o nim sądzicie?

---

I don't have much to write about Golden Rose of the Satin Matte series, nr 202: I'm delighted :) Great purple-blue shade, pretty finish - neither matte nor glossy, great formula and well cut, quite slim brush. When you take the price 8 zloty into the account (almost 2 euros) and also fast drying of the two coats: about 10 minutes it sounds even more great. 9 out of ten points :)

You'll also see water marble on my middle and ring finger. I did it with nail enamels: Golden Rose, Color Expert nr 44, Joko, Find Your Color, Spicy Orange and Essence, Colour&Go, Happy End. The flower is more precise on my ring finger and doesn't have sharp contours on my middle one, also has less contrasting colours so I like the middle finger less ;) This is half cheerful, half darker manicure, just like the early autumn weather is ;) What do you think about it?










17 komentarzy:

  1. i love GR matte collection , and i like the way you combined it , matte and glossy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot :) The Matte Satin seems great :)

      Usuń
  2. Widzę, że marblujesz na całego! I nieźle ci to idzie, ja ostatnio jestem na niedoczasie, na takie zabawy trochę czasu potrzeba. Ten GR wygląda cudnie, masz idealną długość paznokci, żeby pokazać takie lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten robiłam bodajże w weekend :) Mam obfotografowane jedno manicure, które jest marblową porażką, ale wybaczam sobie, bo robiłam drugi raz w życiu ;) Prawdopodobnie je pokażę, gdyż mam na dwóch paznokciach kolejny neon China Glaze, którego jeszcze nie recenzowałam ;) Mam też fotki z chyba najfajniejszym marblem ;) Wszystko wkrótce :)

      Usuń
  3. Ten satin mat jest przepiękny! :) a marble na serdecznym świetnie wyszło, dobrze Ci idzie ta metoda :) ja będę musiała w końcu wypróbować ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam do tego zwykłej wody. Próbuj, efekty warte są roboty.

      Usuń
  4. That blue polish is breathtaking <3
    Let me say I love the contrast between the blue nails and the bright watermarbled ones, love the pattern too! Great manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It is, one of the best purples I have :)
      Thank you, I'm glad you like it :)

      Usuń
  5. I like the happy colors and the beautiful result!!

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the purple, it is my kinda purple :-D And I really like the water marble :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fun mani! My eye is drawn to the Joko bottle--very interesting shape on that one.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, it's a different shape and it looks elegant :)

      Usuń
  8. Your nails look wonderful! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Those colours are bound to make you smile. Great! :)

    OdpowiedzUsuń