czwartek, 18 września 2014

Essie, Blue Rhapsody: niebieski metalik :)

Lakier Essie, Blue Rhapsody, kupiłam do stemplowania. Lubię dobrze kryjące metaliki, a taki on właśnie jest. Użyty solo średnio mnie przekonuje, bo uwydatnia moje bruzdy i pozostawia ślady pędzelka. Schnie bardzo szybko i potrzeba mu dwóch warstw do dobrego krycia. Konsystencja jest akuratna i nie sprawiła mi żadnych problemów, podobnie pędzelek. Jeśli miałabym przyznać mu punkty za wygląd na paznokciach jako lakier bazowy, to 7 pkt na 10, a jeśli oceniałabym tylko jego przydatność i efekt, jaki osiąga się przy stemplowaniu, to spokojnie nawet 10 pkt (tyle, że to nie jest mój ulubiony odcień niebieskiego).

----

I bought Essie nail polish, Blue Rhapsody, for stamping. I like well opaque metallics and it's just like that. I am not totally convinced when it comes to wearing it solo, because like almost every metallic finish does, it underlines my ridges and leaves brush strokes. It dries very fast and two coats are enough for opacity. The formula is accurate and it didn't cause any problems to me, the same about the brush. If I had to give points including the look as a base colour, it would get 7 points out of ten, and if I was judging only by stamping effects, it would get even 10 (but it isn't my favourite shade of blue).








24 komentarze:

  1. Rustic metallic (: I like the shade (:

    OdpowiedzUsuń
  2. chrome metalic.i would say you have mixed colors because of lines, but is is just only one nail polish ! ! but for stamping will be stunning effect ! however it is still nice color :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's great for stamping :) I didn't mean to wear it solo, only swatched it once for you.

      Usuń
  3. This colour looks really good - it is my kinda metallic. I do like the metallics :-)

    I hope your son is feeling better - give him a big hug from me :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Is he any better today? Hopefully he'll be fine soon :-)

      Usuń
    2. Yes, he coughs much less. But there was an action with going to the doctor at night... because it was harder to breathe for him.

      Usuń
  4. nie podoba mi się, ale do stempli może być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mieszane uczucia. Z jednej strony takie wykończenia podkreślają wady paznokci, z drugiej wygląda to futurystycznie i to jest fajne :) Nie czułam się dobrze w tym kolorze i wykończeniu, ale świetnie sprawdził się w stemplach, super kryje i schnie b. szybko. Ostatnio pokazywałam wam Typografię J z tym lakierem :)

      Usuń
  5. I'm not a metallic fan, but this one looks really pretty on you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have mixed feelings toward metallics. They look great when stamped, solo - they look like from the future, but they underline what's not pretty in nails.

      Usuń
  6. Oh wow, this looks amazing! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie na twoich paznokciach podoba się bardzo, tylko gdzie nosić takie kosmiczno-skafandrowe paznokcie na co dzień? Do stempli musi być super, tym robiłaś ostatnio kwiatki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja teoretycznie mogłabym nosić je wszędzie - nie mam pracowych wymagań "dress code"- z tym, że solo go nie noszę, zrobiłam wyjątek do zdjęć. Tak, Typografia J z ubiegłego tygodnia była wystemplowana tym Essie.

      Usuń
  8. Śliczny jest ;) Szczególnie na jakieś większe wyjścia

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy kolor, tylko właśnie bardziej jako akcent lub stempel

    OdpowiedzUsuń
  10. I'm quite fussy when it comes to metallics. I usually don't like them because of your very same reasons, but this shade is kinda intriguing.
    I didn't get any of these, though,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I see. So we share the same opinion. I like them a lot for stamping.

      Usuń
  11. I actually really like this one! I don't like a lot of metallics but this one does look good! :)

    OdpowiedzUsuń