piątek, 26 września 2014

Colour Alike, Nail Colour, nr 537H plus stemple z użyciem Essie, No Place Like Chrome: jestem w wojsku ;)

Witam :)

Wykorzystałam jesienne słońce - mylące jak diabli, powietrze jest zimne ;) - do zrobienia zdjęć najnowszemu lakierowi holo z jesiennej kolekcji Colour Alike, nr 537H. Co się dało wycisnąć, wycisnęłam: zdjęcia zrobiłam, gdy świeciło mocno.

Do krycia potrzebowałam dwóch warstw, wyschły w ok. 20 minut. 537H to taki "wojskowy" kolor... oliwkowy z fajnymi iskierkami. Pomyślałam, że przydałyby mu się jakieś wojskowe akcesoria ;), machnęłam więc gwiazdki z użyciem płytki no name, m85 i lakieru Essie, No Place Like Chrome. Ten wzorek ma gwiazdkę do połowy całkowicie kryjącą, a od połowy kropkowaną. Od czasu do czasu lubię nosić khaki, czy to na paznokciach, czy to na sobie (najczęściej swetry albo buty). Nr 537H dostaje 7, 75 pkt na 10. Podoba się wam?

---

Hi :)

I used the autumn sun - misleading like hell, because the air is cold ;) - to take photos of the newest holographic nail polish from the autumn Colour Alike collection, nr 537H. I put the enamel through the hoops and these pics were taken when the sun was shining much. 

I needed two coats for opacity, they were dry in about 20 minutes. 537H is an "army" shade in my opinion, olive with lovely sparkles. I thought it would be good to give an army accesories to it ;), so I stamped some stars using a no name plate m85 and Essie's nail lacquer, No Place Like Chrome. The star in this pattern is half opaque, half dotted. I like to wear khaki from time to time, either on nails or on me (sweaters and boots the most often). Nr 537H gets 7, 75 out of ten points. Do you like it?









19 komentarzy:

  1. It's interesting with this type of shade - some I really dislike - but this one is absolutely gorgeous, probably because of the subtle holo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Very deep and rich shades (: I prefer it without stamping (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I liked it both ways - I like the holo :)

      Usuń
  3. Fajny ten CA w słońcu :) Bez wzorka lepiej widać jego urodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się, że gdy ktoś pokrywa holo jakimś stemplem czy innym zdobieniem, też myślę, że gasi urodę tych iskierek, jednak baaardzo mi się chciało "mundurowych" gwiazdek :D

      Usuń
  4. pretty color ! love this stamping !

    OdpowiedzUsuń
  5. It is a really interesting holo and I like it! :-) Nice stamping design too.

    It is getting colder over here too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autumn... I like it when it's warm.

      Thank you :)

      Usuń
  6. zupełnie nie mój kolor, nawet mimo holo drobin :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się ;) Też mam kilka nielubianych kolorów :)

      Usuń
  7. I really love this kind of olive green, I wear it everywhere: clothes, eye make-up, nails! Aaaand I just got this polish yesterday in my mail!

    OdpowiedzUsuń