wtorek, 23 września 2014

Colour Alike, Nail Colour nr 535: późna jesień ;)

Witam :)

Dziś opiszę wam lakier od Colour Alike, nr 535. Odcienie nowej, jesiennej kolekcji średnio przypadły mi do gustu, gdyż są "nie do końca moje". Kojarzą mi się z późną jesienią. Gdyby nie moja wielka sympatia do marki, raczej bym ich nie kupiła - albo może ze dwa holo. Ostatecznie z sześciu nowych lakierów wybrałam trzy.

Nr 535 to kremowo-żelowy duochrom, który kryje przy dwóch warstwach i ładnie pachnie. Niestety, czas schnięcia jest długi: lepkie paznokcie miałam do ok. 50 minut. Lakier zmienia swoją barwę na oliwkowo-złotą. Kiedy robiłam zdjęcia, było pochmurno i kropił deszcz, dlatego niektóre paznokcie na fotkach mają krople ;) Na palcu serdecznym zrobiłam water marble z użyciem nr 535 i 527 od Colour Alike, Golden Rose, Color Expert nr 30 oraz Flormar, Nail Art, NA 09 i pokryłam paznokieć Insta-Dri Sally Hansen. Jestem ciekawa waszych opinii na temat nowej kolekcji od Colour Alike i tego właśnie lakieru. Daję mu 7, 5 na 10 punktów.

----

Hello :)

Today I'm going to review Colour Alike nail lacquer, nr 535. The hues of the newest autumn collection aren't  "truly mine". They bring late autumn to my mind. If I didn't like the brand so much, I wouldn't buy the nail polishes, I guess, or maybe two holos only. Finally I ordered three of the whole six.

Nr 535 is a creamy-gelly duochrome that is opaque in two coats and smells nicely. Unfortunately, there's a long drying time: I had sticky nails for about 50 minutes after painting. This nail polish changes its hue and becomes olive-gold. The weather was cloudy and rainy when I was taking photos, that's why some nails in pics are with raindrops ;) I did water marble on my ring finger; I used Colour Alike nail polishes, nr 535, 527, Golden Rose, Color Expert nr 30 and Flormar, Nail Art, NA09. It was covered with Sally Hansen, Insta-Dri (only the ring finger). I'm wondering what you will write about the collection and nr 535. I give it 7, 5 out of ten points.







24 komentarze:

  1. What a beautiful polish - too bad about the drying time...
    Your accent nail is brilliant!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. But you can always use a drying fastener... Thank you for the compliment :)

      Usuń
  2. what a nice shade ! i like the last picture! amazing color !

    OdpowiedzUsuń
  3. "Gdyby nie moja wielka sympatia do marki, raczej bym ich nie kupiła" - podpisuję się obiema rękami pod tym zdaniem. Duochromy to raczej nie moja bajka, wolę zawsze oglądać niż nosić. Tym razem zdecydowałam się na holo wersję 536, ale przez pomyłkę przysłali mi duochroma, więc teraz czekam na dosłanie 536H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nic do duochromów nie mam, ale zauważyłam, że jakoś rzadko je noszę, nie mam wiele i specjalnie nie poszukuję. Jesienią i zimą stawiam raczej na błysk brokatu niż holo... Ale zobaczymy, gdy wypróbuję te 2 holo, które zamówiłam.
      A, czyli zamówiłaś 536, to dobrze, bo ja nie, pooglądam zdjęcia z przyjemnością.

      Usuń
  4. Such a shame it take long time to dry. Its a beautiful shade (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually it isn't a big problem when somebody uses a drying fastener. I'm glad you like it :)

      Usuń
  5. Hmm, ja zamówiłam tylko 536 i zaczynam żałować, że nie 535 zamiast. U ciebie bardzo mi się podoba, wszystkie mi się podobały, ale nie w wersji holo, jednak nie na tyle, że by chcieć je mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten lakier do sprzedaży lub wymiany... No nie pasuje do mnie jednak.

      Usuń
  6. love the color, and your accent nail looks awesome :D

    OdpowiedzUsuń
  7. What a gorgeous colour :-D *drools* and I really like the water marble too :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad :D I wonder what would you order from this collection if you wanted to.

      Usuń
    2. Having checked the website - probably them all :-O ;-)

      Usuń
  8. Really nice nails for fall! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the colour <3 it's somehow gothic and despite I do way much prefer Summer I'm in love with Autumn hues.
    Unfortunately I didn't grab these and the holo/duochrome either. But who knows? BUY buttom's still there :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I was wearing one of these new holos and I have to say I like it more than this one. Gothic, good expression, it's really one of ways this nail polish may be seen.

      Usuń
  10. I am wearing this right now!!! I love it, but I used a fast drying top coat because I had to go to work after painting my nails :p I didn't know it was scented until I smelled my nails :p

    OdpowiedzUsuń