piątek, 19 września 2014

Color Club, Bell Bottom Babe: niebieski z fioletowym shimmerem plus 3 lakiery Colour Alike z najnowszej kolekcji (buteleczki) :)

Dość długo chodził mi po głowie zestaw mini lakierów Color Club, Poptastic. Chodził, chodził i wychodził swoje ;) Na pierwszy ogień pójdzie lakier nazwany Bell Bottom Babe: niebieski z fioletowym shimmerem, który w świetle żarówki wygląda na delikatnie fluorescencyjny.

Do krycia trzeba dwóch grubszych warstw; użyłam trzech, by nie było prześwitów (trzecia warstwa była cienka). Lakier schnie ok. 15 minut. i szczerze przyznam, to nie mój odcień, dlatego znalazł już nową właścicielkę ;) No cóż, w zestawie było to, co było, wolałabym np. Warhola ;) Postemplowałam po Bell Bottom lakierem Essie, Nothing Else Metals, który, jak się okazało, trochę "rwie się" przy stemplowaniu, ale ładnie kryje i w ogóle mi się podoba :) Płytka no name m30 ;) Bell Bottom dostaje 7 na 10 pkt, a wy powiedzcie, proszę, co o nim sądzicie?

---

I've been thinking about getting Color Club's set of mini nail polishes, Poptastic, for quite a long time. I've been thinking and thinking and thinking and finally purchased it ;) The first that will be reviewed is Bell Bottom Babe, a blue nail enamel with purple shimmer. It looks kind of fluorescent in a light of a bulb.

I needed two thick coats for opacity, but all in all I used three (one was thin) because I didn't want bald spots. This nail polish is dry in about 15 minutes and I admit it isn't truly my hue, so it has found a new owner ;) There was what was in the set, I'd prefer f.ex. Warhol, but whatever ;) I did some stamping with Essie nail lacquer, Nothing Else Metals and it happened it tore when stamped, but it's well opaque and a nice colour :) The stamping plate is no name, m30 ;) Bell Bottom gets 7 out of ten points and you tell me please, what do you think about it?










Dodaję fotki trzech lakierów Colour Alike z najnowszej kolekcji, które dotarły dziś do mnie :)
---
I'm adding photos of three Colour Alikes from the newest collection that have arrived to me today :)





26 komentarzy:

  1. WOW, this is a really pretty blue <3

    OdpowiedzUsuń
  2. yes ! i can see shimmer inside! so interesting polish ! it suits well to you! and stamping is so good ! love how it came out !

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, taki "electric blue" - jestem zdecydowanie na tak :) pięknie ostemplowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Dzięki :) Dodałam fotki 3-ch najnowszych Alike'ów do dzisiejszego posta :)

      Usuń
  4. very pretty blue (: The silver stamping is perfect :D

    OdpowiedzUsuń
  5. This is a gorgeous blue *drools* and I like that subtle shimmer in the last photo of it! :-D The stamping is so pretty too :-)

    You are really teasing me with these CA now ;-) Naughty naughty hehe. They look wonderful.

    Did you see what happened in Scotland today? Was a big day yesterday with the voting, I stayed up all night to see the results!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honestly, no idea ;)

      Thank you :) When it comes to CA, I will tell more when I wear it, these colours are very autumn-like. There was a day when they were selling their nail polishes with - 30%, -40% and -50% of a regular price, so I picked up 5 :)

      Usuń
  6. Love this shade of blue.
    Have a great weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohhhhh, my biggest lemming of this collection! I'm in love with this polish and I've still to get it.
    Love the stamping, it's a perfect match!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Ilaria :) I liked the shimmer because it looks kind of fluorescent.

      Usuń
  8. CC śliczny, już nie mogę się doczekać, aż znajdzie sie na moich paznokciach ;) A Colour Ailke bardzo fajna kolekcja, ja zdecydowałam się na trzy holo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dziś zrobić zdjęcia któremuś holo, a tu kiszka - ulewa, że ho-ho ;) Jak tak dalej będzie, to czekają mnie zdjęcia z fleszem ;)

      Usuń
  9. Really nice bright color. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie bomba! Cudowny odcien i super wyglada na Twoich pazurkach- nie marudz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mój odcień, co zrobię ;) Ale może się podobać :)

      Usuń
  11. Blue with a purole shimmer looks very unique <3. Colour Alikes looks so attractive ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. I like the look of the Color Club, but I love the look of the three new pretties! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I really like that Color Club! It was out of stock when I made my last order online unfortunately :(
    I like the stamping a lot, too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, my stamping expert :) I don't know if I ever saw it done badly by you :)

      Usuń