niedziela, 10 sierpnia 2014

Vipera, JEST nr 533: ciekawy odcień niebieskiego :)

Mam dla was kolejną Viperę z serii JEST, tym razem nr 533: super! Bardzo podoba mi się odcień: ciemny turkus, cukierkowy, wpadający lekko w neon, żywszy niż na zdjęciach (aparaty lubią zmieniać takim żywym odcieniom kolory). Do dobrego krycia potrzeba trzech grubszych warstw, które schną w ok. 15 minut. Pędzelek jest dobrze przycięty i nie za szeroki. Dodałam stempelki zrobione za pomocą płytki Konad m57 i lakieru Vipera JEST 517: chciałam, by kolory zebry nie były oczywiste. Całość pokryłam bezbarwnym top coatem Golden Rose, Miss Selene. To moje drugie podejście do wzorków pokrywających cały paznokieć ;) Vipera nr 533 dostaje ode mnie 8 na 10 pkt. Bardzo lubię niewysoką cenę (ok. 6, 50 zł), niedużą pojemność (7 ml) i dobrą trwałość (przynajmniej u mnie ;) ).
Jak wam się podoba moja robota? ;)

----

I have another Vipera from the JEST series for you, this time it's nr 533: great! I like the hue a lot: darker cyan blue, candy-like, it's quite close to neons but it isn't one. It looks more vivid in reality than in photos (cameras like to change colours of such vivid hues). I needed 3 thicker coats for a good opacity, they were dry in about 15 minutes. The brush is well cut and not too wide. I added stamps made with Konad's plate m57 and Vipera nail enamel, JEST 517: I wanted the zebra colours not to be too obvious. I covered my nails with a clear top coat, Miss Selene by Golden Rose. It's my second attempt to stamp the big patterns ;) Vipera nr 533 gets 8 out of ten points from me. I like its low price (about 6, 50 zloty), not too much mililitres in the bottle (7 ml to be precise) and a good lasting time (at least in my case ;) ). 
Do you like my work? ;)



 photo DSCN1437z11_zpsda7322ab.jpg

 photo DSCN1451zz1_zpsdaa03723.jpg









26 komentarzy:

  1. Fantastyczny kolor! I fajnie wygląda z tym stemplem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Kolor ekstra, ze stemplami fajnie mi się nosił :)

      Usuń
  2. Really nice color, I love teals and light blues! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a pretty green and nice stamping work too :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a great manicure. I love the green nail polish :)

    OdpowiedzUsuń
  5. It is a lovely green, and it looks really nice on the eyes with the stamping :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That was said by a person who stamps a lot so I'm glad :)

      Usuń
  6. Such a beautiful green colour! You've done a great job!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne mani... a "mietka" cudna. Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This color just pops off my screen! How gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Awwww, love this one! *___* This hue is amazing <3
    There's a friend of mine over there during these days, he offered to get some Polish polishes for me and I sincerely hope to find at least 1 of these Vipera in his bag <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Just imagine if zebras looked like this :D

    OdpowiedzUsuń