wtorek, 12 sierpnia 2014

OPI, Tiffany Case: śliczny lakier strukturalny :)

Tiffany Case OPI leżało w mojej szufladzie dobrych kilka miesięcy: miałam kiedyś podobny lakier, więc mi się nie spieszyło, a poza tym wyczytałam, że to OPI robi przebarwienia, stąd opóźnienie. Nadeszła jednak na niego pora i oto nadchodzi!

Użyłam dwóch warstw lakieru bazowego, również OPI. Dwie warstwy Tiffany Case schną ok. 10 minut. Lakier jest "bogaty" (w brokat :) ), bardzo ładny, biżuteryjny i nie tandetny. Uwaga: rzeczywiście plami, użyjcie dobrej bazy! Mnie nie odbarwił paznokci, ale tam, gdzie baza nie sięgnęła, a sięgnął lakier, czyli u samego trzonu kilku paznokci miałam mikroskopijnej wielkości, lekkie odbarwienia. Myślę, że spokojnie można go ocenić na 8 pkt/10. Dałabym nawet więcej, gdyż ten turkus podoba mi się najbardziej z piasków The Bond Girls, gdyby nie powodował przebarwień, na szczęście krótkotrwałych. Podoba wam się?

----

Tiffany Case by OPI has been lying in my drawer for a few months: I had a similar nail polish so I wasn't in hurry, besides I read that Tiffany Case stained, that's why the delay. Its time has come so here it goes!

I used two coats of a base nail polish by OPI too. Two coats of Tiffany Case are dry in about 10 minutes. This textured nail polish is "rich" (in glitter :) ), jewellery-like and not kitchy. I didn't have stained nails except a few micro places where the base coat didn't reach, but the sandy did reach ;) I think it can get 8/10 points with no problem. I'd give even more because in my opinion it's the prettiest of the Bond Girls sandies, if it didn't cause stains, fortunately they didn't last long. Do you like it?


 photo DSCN1532zzz1_zps1ce41acb.jpg





w słońcu:/in the sun:



sztuczne oświetlenie/artificial light:



19 komentarzy:

  1. I like the glitters in this one - it's very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  2. It is :) I've read you don't like sandies much so it's good you like the glitters :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I do really love this one.
    Well, it's somehow difficult for me not to love a glitter textured :D
    I've got a cheaper version by Shaka, very similar <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shakas caught my eye, some of them look very pretty. I had Ados that tried to be a cheaper OPI, I think, but OPI has a prettier texture and is less smelly.

      Usuń
  4. śliczny, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. I like it too! It's untried in my world *tut tut*. Looks amazing on you :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale numer, jeszcze się nie spotkałam z takim przypadkiem, żeby brokatowy lakier odbarwiał paznokcieć o_O

    fajny jest - tak morsko mi się kojarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak: niebieskie piaski OPI potrafią lekko przebarwiać. Miałam to samo z niebieskim OPI z serii Brazil. Na szczęście leciutko barwią i szybko to znika. Przy kolejnym zmywaniu nie było śladu :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Świetny jest :) Jeden z ładniejszych piasków, jakie mam, a mam ich trochę ;)

      Usuń
  8. I love it! Glitter + texture = Cool! :D

    OdpowiedzUsuń