niedziela, 17 sierpnia 2014

Neonowa pantera, czyli Vipera ;) w mariażu z Konadem :)

Jakiś czas temu wystemplowałam sobie panterę. Prawie, że różową ;) W akcji zobaczycie lakier Vipera, JEST, nr 526 oraz biały lakier Konad, a płytka, której użyłam, to Konad m57. Świetnie się bawię, stąd ostatnio tyle stempli. Co powiecie na ten projekt?

---

Some time ago I stamped a panther pattern on my nails. Almost the pink panther ;) You'll see Vipera, JEST nr 526 nail polish in action, and white Konad enamel, I also used Konad's plate, m57. I have fun with stamping, that's why so many stamped manis lately. What will you say?







24 komentarze:

  1. Fajne połączenie. Neonowy róż z bielą idealnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. The colors and pattern match well - I like it :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. O kurcze, nie spodziewałam się aż takiego aplauzu, zwłaszcza po tym, jak dziś zmaściłam stemple w kratkę :D

      Usuń
  4. Waw another great manicure, love the base color and the pattern, great!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie! ja mam taki wzorek panterkę na płytce z BPS, na razie tylko raz stemplowałam na fiolecie z tego co pamiętam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panterka to fajny wzorek - choć nie przepadam za nim na ubraniach.

      Usuń
  6. Fajnie wygląda ta panterka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. These look great! I love the bright background color!

    OdpowiedzUsuń
  8. I say it looks pretty cool! I like it design and the colours :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. It looks really cool - what a cheerful panther! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. You did well with full nail image! I always have problems stamping with white :( The polish smudges all over :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It smudges especially with a top coat. Here you can see the mani without the top coat. I like the Konad white polish.

      Usuń
  11. They're gorgeous! I still have to try a white stamping, but I love the way it looks almost pink over this red <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, I'm so glad this mani is liked :)

      Usuń