poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Joko, Find Your Color, nr 126, Wherever You Are : ten kolor jest nie dla mnie...

Zapewne wiecie, moje drogie starsze czytelniczki (no wiem, kobietom nie wypomina się wieku ;), ale chodzi o staż czytelnika bloga :) ), że lubię lakiery Joko? Nowe czytelniczki, jeśli nie wiedzą, właśnie się dowiedziały. Wherever You Are nie został wybrany przeze mnie, dostałam go w prezencie. Firma prowadząca sprzedaż m. in. tych lakierów przez internet pomyliła się i wysłała mi ten właśnie fiolet Joko zamiast innego, ciemniejszego; dosłała mi potem ten właściwy, a nr 126 poleciła zatrzymać. Zatrzymałam i wreszcie doczekał się zdjęć, ale z góry mówię: to nie "mój" odcień! Przybrudzona lawenda, nie przepadam za lawendą, czy to czystą, czy brudną ;D Na zdjęciach zobaczycie 3 cienkie warstwy, ale powinny wam spokojnie starczyć dwie grubsze. Schnięcie: ok. pół godziny. Lakiery Joko z reguły dobrze się na moich paznokciach trzymają. Sześć punktów na 10 za całokształt, moje dłonie wyglądają blado w takich kolorach i nie mogę dać więcej... A wy, lubicie takie fiolety?

----

I guess that my older readers know (women shouldn't be reminded of their age, I understand, but it's all about blog reader's internship :) ), that I like Joko's nail enamels? New readers, if they don't know, they have just found out. Wherever You Are wasn't chosen by me, I got it as a gift. The shop that sells cosmetics online was mistaken and sent me this Joko instead of another shade, a darker one. They sent me the proper nail polish afterwards and told me to keep the Wherever You Are. I kept it but I tell you in advance that this is not 'my' shade. A kind of dirty lavender, and I am not lavender shades fan, dirty or clean ;D In photos you'll see three thin coats but you can manage with two thicker ones. Drying time: about half an hour. Joko nail polishes usually last well on my nails. Six points out of ten, my hands look pale in such hues and I can't give more... And you, do you like such purples?



 photo DSCN1431zz1_zps6d4aeca4.jpg



11 komentarzy:

  1. Hmm, taki smutny ten kolor, nie dziwię się że Ci się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że tobie też nie, znaczy się nie czepiam :D

      Usuń
  2. It's not my shade either, but the moment I saw it I thought vintage...

    OdpowiedzUsuń
  3. It's not really my shade either - but it's not bad for a freebie :-) It looks okay in the second photo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I really like this color, I like wearing shades that aren't that bright. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I am not really a fan either, but I like your photos of it :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm also not the biggest fan, but this nail polish still looks pretty :)

    OdpowiedzUsuń