sobota, 2 sierpnia 2014

Essie, Geranium: świetnie mi się nosi :)

Jeśli chodzi o lakiery Essie, to zdecydowana większość z nich świetnie się rozprowadza, mają też genialne, wygodne pędzelki. Zdecydowana większość również ściera mi się za szybko na końcówkach. Geranium jednak do nich nie należy i bardzo polubiłam ten lakier :)

Rozprowadzanie i tempo schnięcia - ok. 10 minut - są super. Barwa faktycznie pelargoniowa, jak kwiatki na balkonie. Mocny połysk. Nałożyłam 3 warstwy i powiem wam, że końcówki jeszcze lekko prześwitywały: jestem skłonna przymknąć na to oko, bo maluje się szybko, przyjemnie, no i nie czeka się długo, by - przykładowo - lecieć do toalety ;) Dam 8 punktów na 10, fajny lakier :) A! I nie smuży :)

----

When it comes to Essie nail enamels, most of them paints easily and they have brilliant, comfortable brushes. Most of them wipe too fast on my nails. Geranium doesn't wipe off too fast though and I liked this nail polish a lot :)

Comfort of painting and time of drying - about 10 minutes - are great. The shade is geranium-like indeed, just like the flowers on a balcony. Much glossy. I painted my nails in 3 coats and I can tell you that tips were still slightly visible: I can tolerate this because it paints fast, easily and you don't have to wait too long to - for example - go to the toilet ;) I'll give it 8/10 points, it's a nice nail polish :) Ah - it doesn't smudge :)



 photo DSCN0864zzz1_zps330219dd.jpg







12 komentarzy:

  1. What can I say except: It's gorgeous :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is a gorgeous red - I love it!

    I find these sort of shades, the tips do tend wipe quicker than say other colours :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor <3
    Ja jeszcze nie mam żadnego essie w swojej kolekcji i chyba najwyższa pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :) Spróbuj, a nuż ci się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Its a really nice color, I've always wanted to try an Essie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolor, jednak od lakieru takiego jak Essie oczekiwałabym krycia po max 2 warstwach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, nie przy tym konkretnym odcieniu...

      Usuń
  7. Beautiful color! And the gloss ^_^

    OdpowiedzUsuń