sobota, 16 sierpnia 2014

Colour Alike, Nail Colour, nr 118, Diskorelaks: dirrrrty!

Diskorelaks od Colour Alike to holograficzny lakier w brudnym odcieniu fioletu. Mamy tu rozproszony efekt, choć czasem rysuje się coś na kształt niewyraźnej tęczy. Do dobrego krycia wystarczyły mi dwie grubsze warstwy, które wyschły w ok. 15-20 min. Dołożyłam stempelki zrobione za pomocą holograficznych Black Saint, również od Colour Alike i a-england, Briar Rose; użyłam płytki Konad m60. Diskorelaks dostaje ode mnie 7,5/10 pkt. Co o nim sądzicie?

---

Diskorelaks by Colour Alike (translated more or less Discorelax) is a holographic nail polish in a dirty shade of purple. There's a scattered holo effect here, I saw some rainbows, not clear ones, though. I needed two thicker coats for a good opacity, they were dry in about 15-20 min. I added stamps made with holographics: Black Saint by Colour Alike and a-england, Briar Rose; I used Konad's plate m60. Diskorelaks gets 7,5/10 points from me. What do you think about it?



 photo DSCN1477zzzz1_zps9c11466c.jpg

 photo DSCN1518zz1_zps8808af7c.jpg













25 komentarzy:

  1. So very pretty! I love the holo effect on this one, it's my type of colour, quite complex and difficult to pin down. It looks awesome on you :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, this nail polish looks amazing :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten discorelaks.. też się do niego przymierzałam, ale w końcu nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przymierzałam do niego długo, ale w końcu się przymierzyłam ;D

      Usuń
  4. lovely polish, i think i need one too ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I really like this one a lot - gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  6. This nail polish is gorgeous! I love it! Check out that purple :-D

    It's quite hard to see the a-England against the colour but you can see the black really easily :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it. You know, I used a-england because it's kind of dusty and dirty in its shade too and I don't have many "dirty" holos like Diskorelaks.

      Usuń
  7. It looks a little bit brown :) I like it the most with the stamp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I guess it's purple-brown. Thank you :)

      Usuń
  8. moje pierwsze holo ever i też pierwszy lakier z Colour Alike, mam do niego wielki sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, który był moim pierwszym... Chyba Fifa-rafa.

      Usuń
  9. I love it and I am pretty sure I got this one! I think it's a little too dark for stamping though!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You know, I try this and that because I'm new to stamping ;)

      Usuń
  10. *_____________*
    I happen to love each single Colour Alike I see here. I wish I were Polish to have an easier access to them!

    OdpowiedzUsuń
  11. I love these kind of "dirty-dusty" shades...And the holo effect is nice (that rainbow is not clear, but not that scattered).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's different than most holos by Colour Alike with its dirty look, that's for sure :)

      Usuń
    2. I don't own any of them, I have to remedy ;)

      Usuń
    3. Polish bloggers love them :)

      Usuń