piątek, 1 sierpnia 2014

Barry M, Matte Nail Paint, Rhossili: faaaaajny :) + stemplowanko :)

Miałam zamiar ominąć lakiery z letniej kolekcji matów Barry M, ale zobaczyłam RhossiliAnanki i mnie przekonał :)
Lakier świetnie kryje (2 warstwy) i szybko schnie (niecałe 10 minut). Mat Barry'ego nie jest totalnie matowy, mam też wrażenie, że jakby trochę skórzany? Postanowiłam sobie trochę postemplować przy użyciu płytki i białego lakieru Konada, a także Colour Alike (Kwiaciarka i Na Fiołkowej). Barry dostaje ode mnie 7, 75 pkt/10, to porządny lakier :)

----

I was going to skip nail polishes of the summer matte collection by Barry M, but I saw Rhossili at Ananka's and it convinced me :)
This nail lacquer is well opaque (2 coats) and dries fast (less than 10 minutes). Barry's matte isn't totally matte, I have an impression it's a bit leather -like? I decided to stamp a bit: I used Konad's plate and white nail polish, and also Colour Alike (Kwiaciarka and Na Fiołkowej). Barry gets 7, 75/10 points, it's a decent nail polish :)



 photo DSCN1020zzzz1_zpsc1292873.jpg





Nadal matowy, bez białych kwiatków:
Still matte without white flowers:



Matowy, z białymi kwiatkami:
Matte with white flowers:





Kwiatki w trzech kolorach i bezbarwny top coat:
Flowers in three colours and a clear top coat:





Która wersja Barry'ego wam bardziej odpowiada, matowa, czy nie? A z kwiatkami - matowa bez bieli, matowa z trzema kolorami kwiatów, czy trzy kolory kwiatków plus top coat? :D Ale namieszałam :D
---
Which version of Barry do you prefer? Matte or not? And with flowers- matte without white, matte with 3 colours of flowers or three colours of flowers plus a top coat? I've muddled you up :D

16 komentarzy:

  1. That matte effect looks amazing on you! And the nail art is adorable <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za takim pół-matowym wykończeniem. podobny efekt mają też niektóre neony z Orly. bardziej odpowiada mi mat z nowych laksów Golden Rose. ale kolor ma piękny i z topem jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie lubiłam kiedyś matów i półmatów, a teraz jakaż odmiana! ;) Od czasu do czasu, czemu nie? Kolor jest boski, nasycony :)

      Usuń
  3. I love the fuchsia/magenta shade - and I obviously (hahaha) prefer it with the pretty flowers - matte or shiny makes no difference to me :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I really like it matte. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor i fajniutkie stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm glad you managed to get it *jumps up and down* YAH!

    It's looks amazing on you :-D I love it!

    The stamping is really cool too - the colours go well with it I think. And I must admit to preferring it matte in both cases. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Each person has his/her own likes and dislikes, so don't you worry ;)

      Usuń
  7. I prefer the matte version, but I like the flowers too! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I prefer it matte, I have a real crush on rubbery polishes!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, it looks kind of rubbery - kind of leather - interesting finish.

      Usuń