piątek, 18 lipca 2014

Trzy holo żelki od Colour Alike: nr 530, 531 i 533 :)

Moje drogie, jestem z powrotem z holo żelkami od Colour Alike, to nowość absolutna :) Mam nadzieję, że mój post pomoże wam mniej więcej wyobrazić sobie te lakiery.

Zamówiłam trzy, nie wszystkie pięć: chciałam najpierw sprawdzić, jak jest z kryciem, gdyż wg informacji od Colorowo nie są one całkowicie kryjące. Zrobiłam fotki wszystkim trzem kolorom: lakiery dotarły do mnie dziś rano :) Na fotkach zobaczycie trzy warstwy każdego z nich. Efekt holo jest delikatny i przypomina mi lakier, który zrobiłam sobie sama w warunkach domowych mieszając Joko z serii Orient Express, Whirling Dervish z holo topem Colour Alike: mój lakier zobaczycie tutaj: klik.

Nie powiem wam o żelkach nic więcej, bo jeszcze na to za wcześnie i za krótko mam je na paznokciach ;) Mogę was tylko poinformować, że czerwony przypomina mi arbuza, zielony ma bardziej żywy odcień, niż na zdjęciach, a fioletowy ma śliczny kolor :) I rzeczywiście pachną melonem :)

----

My dears, I'm back with holo gellies by Colour Alike, the newest ones :) I hope that my post will help you imagine, more or less, how they look like.

I ordered three of them, not all the five: I had to check out how about opacity at first, because Colorowo said they weren't fully opaque. I took photos of all the three: these nail polishes arrived to me today morning :) In photos you'll see three coats of each colour. The holo effect is subtle and reminds me a nail polish I did myself at home, blending Joko's nail polish of the Orient Express series, Whirling Dervish, and holo top coat by Colour Alike, you may see it here: click.

I won't tell you more about holo jellies, it's too early for that and I have them on my nails for a too short time ;) I can only tell you the red one reminds me of a watermelon, the green one is a vivid one, more than in swatches, and the purple one has a pretty shade :) And they have a melon scent indeed :)












20 komentarzy:

  1. Oh these look very pretty! :-) Really liking them. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. When they have no sun, they look like shimmery ones in some way ;)

      Usuń
  2. o rany, super, że je pokazujesz! hmm, wyglądają całkiem fajnie. a jak wygląda krycie po 2 warstwach? chyba najbardziej, o dziwo, spodobał mi się fiolet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dwóch warstwach trochę prześwitują końcówki, ale da się nosić ;) W sumie to zależy, kto jakie ma. Ja mam dość jasne, a warstwy które nakładam, są raczej cieńsze, niż grubsze. Jak do tej pory jestem najbardziej za fioletem, potem czerwień. A tak w ogóle to miałam szczęście, że zdjęcia udało mi się zrobić w słońcu, bo niedługo potem zaczęło grzmieć i teraz jest pochmurno.

      Usuń
  3. I really like these :)

    catscraftsncritters.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  4. All gorgeous, but the green one is amazing!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it. It's a vivid, cheerful green.

      Usuń
  5. Thanks for this review, I suspected they might be sheer being jellies!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually I was afraid they can be more sheen. I'd say the sheen is acceptable. All in all after wearing them I think that I prefer spring and summer holos. These are OK, especially the purple (my humble opinion) and pleasant but don't expect a holo burst ;)

      Usuń
  6. oooo I like them all! Squishy and pretty!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają świetnie, wydaje.mi się, że dużo lepiej niż na zdjęciach promocyjnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, cieszę się, że takie fotogeniczne :D

      Usuń
  8. They are very pretty! Maybe if they are very sheer you can try layering them!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually they aren't too sheer I think but maybe layering is a good idea too, I had no time to try ;)

      Usuń
  9. Ten fiolet jest powalający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę fajny :) Mój nr 1 z całej trójki, a zielony jest zdecydowanie bardziej żywy i weselszy niż na zdjęciach.

      Usuń