czwartek, 24 lipca 2014

Golden Rose, Color Expert, nr 44: cytrynowy krem :)

Ostatnio chodziły mi po głowie żółte odcienie: nic dziwnego, słońce, wreszcie upały, nastrój sprzyja ;) Postanowiłam wypróbować lakier Golden Rose, Color Expert, nr 44. Jesteście ciekawe, jaki on jest? 

Żółty w cytrynowym odcieniu, kremowy, dość gęsty. Jeśli chodzi o krycie, to użyłam trzech warstw. Do szerokiego pędzelka już się przyzwyczaiłam ;) Nr 44 dość dobrze się samopoziomuje. Lakier wysechł w ok. 12 minut, ale był podatny na wgniecenia przez ponad godzinę, więc nie wytrzymałam i użyłam Insta-Dri Sally Hansen, który zadziałał i lakier dobrze się trzymał. Na kilku paznokciach zobaczycie też top coat OPI, Snowflakes in the Air :) Ogólnie jeśli chodzi o kremowe lakiery serii Color Expert, moim zdaniem szału nie ma, ale jest dość dobrze. Bardziej odpowiadają mi te kremowo-żelowe, np nr 39, szybciej schną. Cytrynka dostaje 7/10 pkt: przytrafiło mi się kilka bąbli, może za szybko malowałam, a może nie, kto to wie? ;) Seria Color Expert jest tania, więc biorę to pod uwagę w przyznawaniu punktów :)

-----

I've been thinking about yellow shades lately: no wonder, the sun in its full glory, heat, the mood is proper ;) I decided to try Golden Rose nail polish, Color Expert, nr 44. Are you curious what it's like?

It's yellow in a lemon shade, creamy and quite thick. When it comes to opacity, I used three coats. I got used to the wide brush ;) Nr 44 self levels quite well. It was dry in about 12 minutes, but still prone to indentations after more than one hour so I used Sally Hansen's Insta-Dri: it worked and the nail polish lasted well. You'll see OPI top coat, Snowflakes in the Air on two nails :) In general, I think the creamy nail enamels of the Color Expert series are quite good but no 'wows'. I prefer these creamy-gellies, f. ex. nr 39, they dry faster. The lemon gets 7/10 points: I spotted a few bubbles, maybe I was paiting too fast, maybe not, who knows? ;) Color Expert series is cheap so I'm taking this fact into the giving points account :)











17 komentarzy:

  1. It's a really pretty lemon cream - very summery!

    OdpowiedzUsuń
  2. This is a pretty lemon yellow! I like this kind of yellow. And it looks good with the glittery OPI on it :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny żółtek! mam podobnego z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakimś cudem nie mam nic z Avonu. Nic a nic :O Nawet balsam arbuzowy mi się skończył :O a taki super był :)

      Usuń
  4. I love the color, its perfect for spring or summer. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny odcień :) mi ostatnio wszystko bąbluje, podejrzewam że to przez ten gorąc :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to mnie pocieszyłaś :) Nie, żebym się cieszyła, że ci bąbluje, ale po tym, jak zbąblował mi kolejny GR ;) to stwierdziłam, że normalnie przesada ;D

      Usuń
  6. I'm not a great lover of yellows, but it looks pretty cool with the glitter on :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wasn't a fan of yellow either, then it changed and I like some yellows, it isn't my favourite nail colour though.

      Usuń
  7. Nice yellow! Looks cool with glitter! :)
    I'm used to wide brush too :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm not the bigest fan of them, but sometimes they're really comfortable for me :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Sorry, I wrote about finishes, not about brushes. I'm of the same opinion. I find these Essence wider ones comfortable, as an example :)

      Usuń