niedziela, 27 lipca 2014

Colour Alike, Nail Colour, nr 529, Na polu: zielona żabka vel 200% Frugo we Frugo ;)

Lakier Colour Alike z serii KRK, nr 529, został nazwany Na polu. Z tego, co wiem, to krakowskie określenie na dworze ;) Kolor kojarzy mi się z żabą albo z mocniej skoncentrowanym Frugo. 200% Frugo we Frugo ;) Do dobrego krycia starczą dwie grubsze warstwy, przynajmniej u mnie ;) Lakier schnie ok. 20 minut i dobrze się trzyma (ponownie: przynajmniej u mnie ;D). Na polu pachnie :) Ma wilgotny wygląd, więc równie dobrze może być to żabka, Frugo, jak i tropikalne liście :) Jeśli macie lakier Max Factor, Cactus Green (klik), to trochę te klimaty; Colour Alike łatwiej się nakłada. 7, 75/10 punktów :)

----

Colour Alike nail polish from the KRK series was named Na polu. From what I know, this means outside in Cracow and its surroundings local dialect ;) The shade reminds me of a frog or a higher percent concentration of Frugo in Frugo ;) - 200% Frugo in Frugo ;) Two thicker coats are enough to get an opaque look in my case ;) The nail polish is dry in about 20 minutes and lasts well (again: in my case ;D). Na polu is perfumed :) It has a wet look, so it may be a frog, Frugo or tropical leaves as well :) If you have Max Factor's nail enamel, Cactus Green (click) then Na polu is a bit different and it's easier to paint with Colour Alike. 7, 75/10 points :)



 photo DSCN0702zzz1_zpscaccd159.jpg 












17 komentarzy:

  1. Aww, those little cute frogs... <3
    It's a pretty green, kind of refreshing, I think!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like it too and I don't like each shade of green :)

      Usuń
  2. identyczny jak to zielone Frugo! zdecydowanie nie "moja" zieleń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli go nie masz, tak? Zerknę sobie.

      Usuń
    2. hehe, nie, nie mam ;) wiedziałam, że nie będę używać ;)

      Usuń
    3. Neonowe, szmaragdowe, holo

      Usuń
    4. Inne konto sorry ;) ale to ciągle ja -redhead ;)

      Usuń
    5. Aaa- szmaragdowe to i ja lubię ;) Holo też, choć nie każde zachwyca mnie w równym stopniu. Taki odcień jak "Na polu" jest, umówmy się, nieszczególnie twarzowy dla kobiety ;) No, ale biorąc pod uwagę sam kolorek, to jest fajny - przyrodniczy taki ;)

      Usuń
  3. Wonderful color, I love the comparison to little green frogs. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like the last photo a lot, I admit :D

      Usuń
  4. Oh wow those frogs are just so cute :-D I am totally, am I mean totally, obsessed with frogs and toads :-D They fascinate me!

    This is a nice green - looks kinda grassy green on my screen! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I knew about elephants but not about frogs ;)

      Yes, it is kind of grassy. Very 'outside'.

      Usuń
  5. Nice green and the froggies are SO cute <3

    OdpowiedzUsuń
  6. This is my kind of green! Big like! ^_^

    OdpowiedzUsuń