wtorek, 8 lipca 2014

Colour Alike, Nail Colour, nr 528, Modraszek: radosny kolor, małe problemy z aplikacją ;)

Kolejny lakier Colour Alike z serii KRK, jaki nosiłam, to nr 528: Modraszek (gatunek motyla). Ten kremowy lakier jest radosny i mocno błyszczy. Wszystkie z krakowskiej serii, które nosiłam do tej pory, mają wilgotny wygląd. Nałożyłam 3 warstwy, wam być może wystarczą dwie, ale miałam kilka malutkich łysawych plamek, które chciałam dokładniej pokryć. Przytrafiło mi się trochę problemów z malowaniem, mianowicie gdy nabierze się zbyt mało lakieru, nakłada się on nierówno i lepiej jest mieć go więcej na pędzelku, niż mniej. Modraszek pachnie :) Na zdjęciach wyszedł mi zmieniony odcień: lakier ma zdecydowanie radośniejszy, żywszy kolor. Schnie ok. 15 minut i dobrze się trzyma. 7, 5 pkt/10.

----

Another Colour Alike nail polish of the KRK series I was wearing is nr 528, Modraszek (a species of a butterfly). This creamy nail polish is cheerful and very glossy. Every nail enamel of this series I was wearing has a wet look. I painted my nails using 3 coats, perhaps you may use 2, but I had a few small bald spots and wanted to cover them. I got some problems with painting, I mean when you take too little of the nail enamel, the nail polish is put unevenly and it's better to have it more on the brush than less. Modraszek is perfumed :) I got a changed shade in photos: this nail polish is definitely more cheerful and brighter. It's dry in about 15 minutes and lasts well. 7, 5/10 points.









A tak wygląda Modraszek sfotografowany przez Colorowo, też inny odcień, mniej radosny ;) Chyba trudno go dobrze uchwycić, ma taki bardziej cukierkowy odcień niebieskiego :)

---

And that's how Modraszek looks like photographed by Colorowo, the shade on the photo is different than in reality too, less cheerful ;) I guess it's hard to take a proper photo of this shade, it's more candy-like, definitely :)



6 komentarzy:

  1. Modraszek jako pierwszy wylądował na moich paznokciach jak tylko dostałam przesyłkę :D kolor jest cudny i powiem Ci, że ja nie miałam żadnych problemów z nakładaniem. no ale mam o połowę krótsze paznokcie, więc moze to ta kwestia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, od czego to zależy. Może od partii lakierów? Może od sposobu nakładania? Od długości paznokcia? Może być różnie.

      Usuń
  2. Nice light blue colour I like it! What a pretty butterfly as well. So what did it smell of? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm not 100% sure, I prefer not to write ;)

      Usuń