wtorek, 1 lipca 2014

Colour Alike, Nail Colour, nr 527, Na Fiołkowej: wilgotny fiolet ;)

Witam :)

Wczoraj nosiłam lakier Colour Alike z serii KRK o numerze 527, nazwany Na Fiołkowej i oczywiście zrobiłam swatche ;) Niestety, pogoda była fatalna, lało i lało, aparat się nie sprawił i lakier wygląda gorzej, niż w rzeczywistości, do tego malowałam prawie w ciemno, takie było zachmurzenie. Nałożyłam 2 warstwy, wystarczyły bez problemu. Lakier pachnie - guma balonowa? - i miałam wrażenie, że to ten z typu wet look (wilgotny wygląd). Nieco mleczny ten fiolet, choć nie do końca "mój" odcień, to jednak przyjemny. Wysechł w ok. 15 minut i obyło się bez wgnieceń. Trwałość miał w porządku. 7, 5/10 pkt. Lubicie takie fiolety?

---

Hello :)

I was wearing Colour Alike nail polish yesterday of the KRK series, nr 527 named Na Fiołkowej (In Violet Street). I made swatches, of course ;) Unfortunately the weather was bad, it was raining and raining, my camera didn't take decent photos: the nail polish looks worse than it's in reality. What more, I painted almost in blind, such a cloudy day it was! I painted my nails in two coats, they were enough with any problems. The nail polish is perfumed - is it a bubblegum? - and I had an impression that this is the wet look type. The shade of purple is slightly milky, it isn't my colour in 100%, yet it's nice. Na Fiołkowej was dry in about 15 minutes and I didn't have any imprints. Lasting time was OK: 7, 5/10 points. Do you like such shades?






8 komentarzy:

  1. The color is pretty, but I hate scented polishes LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like scented polishes when the scent isn't overwhelming. In this case it isn't.

      Usuń
  2. mam z nim problem... w sumie ani mi się nie podoba jakoś specjalnie, ani nie odrzuca jakoś szczególnie ;) w każdym razie potwierdzam się w przekonaniu że dobrym pomysłem było niezamawianie go ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w porządku, ale nie wyróżnia się mega szczególnie wśród kremowych lakierów, stąd 7,5 pkt, nie wyżej.

      Usuń
  3. It's a nice colour! A pretty purple and scented too! I quite like scented polishes, some are quite nice smelling whereas others are quite 'chemical' smelling if you know what I mean! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think I know, I got one chemical Revlon. This one smells nicely and in a subtle way.

      Usuń
  4. ładny fiolet :) choć nie uwiódł mnie na tyle żeby go kliknąć, wybrałam inne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie wiedziałam: uwiedzie, czy nie? Jednak nie, ale podoba mi się (bez ochów i achów). Wolę Hey-now i Kwiaciarkę.

      Usuń