poniedziałek, 14 lipca 2014

Colour Alike, Nail Colour, nr 521, Maniurka: lakier pełen wdzięku :)

Lakier Colour Alike o numerze 521 z serii KRK nazwano Maniurka. Sprawdzałam w sieci, co znaczy to słowo, bo go nie znam; podobno oznacza fajną dziewczynę. Adekwatna nazwa :)

Maniurka to uroczy miks bieli z różem. Pasuje do panny młodej, a panie starsze też nie powinny narzekać, to bardzo pozytywny kolor. Niestety, spotkało mnie rozczarowanie przy nakładaniu, gdyż lakier smuży i przy trzech warstwach zdarzyły mi się niewielkie prześwity, więc ostatecznie skończyło się na czterech :( Schły one ok. 20 min, ale potem lakier nadal był podatny na wgniecenia, więc po ponad godzinie nie wytrzymałam i potraktowałam paznokcie Insta-Dri Sally Hansen - zadziałało i Maniurka bardzo dobrze się trzymała. Daję jej 7 pkt/10 i przyznaję, że kolor wymiata :)

----

Colour Alike nail polish, nr 521 of the KRK series was named Maniurka. I was checking the meaning of this world in the net, because I don't know it; they say this means a fine girl. It fits :)

Maniurka is a lovely mix of white and pink. It can be worn by a bride and older women shouldn't complain either, it's a very cheerful colour. Unfortunately I was disappointed while painting, this nail polish smudges and I had tiny bald spots after using three coats. Finally I painted my nails in four :( They were dry in about half an hour but this nail enamel was still prone to indentations, so after more than one hour I gave up and treated my nails with Sally Hansen's Insta-Dri. It helped and Maniurka lasted very well. I give it 7/10 points and I admit, the colour is smashing :)


bez top coatu/without a top coat:








A tu Maniurka z dodatkiem top coatu Models Own, Hot Stuff, jeszcze bez Insta-Dri. Bardzo mi się podobało to połączenie:
---
And here's Maniurka with Models Own top coat, Hot Stuff, without Insta-Dri yet. I liked this combination very much:








Poza tym, colorowo będzie mieć w ofercie od dziś żelowe lakiery holo :) Oto one:
---
Besides, starting today, colorowo will have holo gellies in their offer :) Here they are:








10 komentarzy:

  1. It's such a pretty and delicate colour! So nice. I think I'd wear this one happily :-)

    The MO glitter is nice too - I think they go well together :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm in love with this shade really :)

      Usuń
    2. I can understand why ;-)

      Oh I like the extra colours you've added below the post. They all look good. Did you buy them? :-)

      Usuń
    3. Three of them, guess which ones ;)

      Usuń
  2. It is indeed very delicate and pretty!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze go nie używałam, bo właśnie trochę mnie przeraża to malowanie... niemniej jednak zamówiłam go bo ma śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u ciebie będzie łatwiej ;) Kolor jest przepiękny :)

      Usuń
  4. Amazing combination with glitter!

    OdpowiedzUsuń