wtorek, 1 lipca 2014

Colour Alike, Nail Colour, nr 500, Ja pierniczę!: ciemnobrązowe holo :)

Lakier Colour Alike o numerze 500, nazwany Ja pierniczę! (hehe :D), to ciemnobrązowe holo będące w zasadzie jednowarstwowcem, tak świetnie kryje - ja jednak z przyzwyczajenia nałożyłam dwie warstwy. Piernik wysechł w około 20 minut, ale po jakimś czasie załapałam jedno wgniecenie. Ze zdjęciami miałam przeboje - gdy tylko lakier stał się jako-tako suchy i przygotowałam się do ich zrobienia, zaszło słońce i to na dobre :P Nie pozostało mi zatem nic innego, jak zrobić fotki z użyciem flesza. Ja pierniczę! dostaje ode mnie 8, 5 pkt/10, a kiedyś dodam zdjęcia w świetle słońca. Bo lato jak do tej pory mamy takie sobie ;)

----

The Colour Alike nail polish nr 500 named Ja pierniczę! (hehe :D It's a Polish swear, kind of light-weight I'd say, its connected to gingerbread in words and it's used when you're f. ex. surprised, something like holy sh*t! but less vulgar). This nail polish is a dark brown holographic one and one coat is enough to achieve an opaque look :O - I used two, because I got used to. Ja pierniczę! was dry in about 20 minutes, but there was one imprint afterwards. I got some adventures with photos: when the nail enamel became dry and I wanted to take pictures, the sun disappeared for a whole day :P I couldn't do anything else than to take photos with a flash light. Ja pierniczę! gets 8,5/10 points and some day I'll add photos in a real sunlight. Because summer has been so-so so far ;)













Tu z lakierem a-england, Rose Bower:
----
Here with a-england's nail polish, Rose Bower:





19 komentarzy:

  1. Holy WOWS! This is such a beautiful nail polish, I was thinking how beautiful and glossy it was then I saw the pictures where the holo really shows through and its incredible! I've never heard of this brand but it looks awesome :) Your pictures are gorgeous too! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) The brand is from Poland.

      Usuń
  2. Hmmm now I'm confused! This is brown and I like it :-| It looks really good and I love the holo effect. Maybe I like it because it's darker? Looks good with the a-England!

    My brain has just melted haha ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You know, I'm not the biggest fan of brown either but I like this holo very much. There's something in it, definitely!

      Usuń
  3. zakochałam się w holo od CA, każdy kolor jest boski ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie spotkałam jak na razie jakiegoś totalnie nieudanego holo od nich.

      Usuń
  4. I might not be a great fan of brown, but this is delicious!!

    OdpowiedzUsuń
  5. "pierniczek" jest niesamowity, ma bardzo oryginalny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo :) A na pierwszym zdjęciu wyszedł bosko - ale jestem skromna ;) No ale co zrobię, że urodziwy i bosko na fotce kolorem czaruje :D

      Usuń
  6. Cool effect, and I really like it with the red! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love it, too bad for the weather! The combo with Rose Bower is just perfect, too!

    OdpowiedzUsuń
  8. I've been wanting this one since I've discovered it, just for its name. Luckily it's a great shade too :D

    OdpowiedzUsuń