poniedziałek, 7 lipca 2014

China Glaze, Rated Holographic: herbaciana róża ;)

Kiedy patrzę na lakier China Glaze, Rated Holographic, od razu mam skojarzenia z herbacianą różą. Ni to róż, ni to brąz, efekt holo jest całkiem mocny, popatrzcie na zdjęcia ;)

Nałożyłam 3 warstwy, może starczą wam 2, ale chciałam dobrze pokryć białe czubki. Lakier nie smuży jakoś specjalnie, ale do dobrego krycia te dwie jednak mi nie wystarczyły. Szybkie schnięcie, ok. 10 minut :) Taki trochę jesienny ten lakier, prawda? A trochę piaskowy... Niejednoznaczny. 7,75/10 pkt za ładną tęczę :)

----

When I look at China Glaze nail polish, Rated Holographic, I have a tea rose in my mind at once. The shade isn't pink, isn't brown, the holo effect is quite strong, have a look at photos ;)

I painted my nails in three coats, but maybe you'll manage with two; I wanted to cover white tips well. This nail polish doesn't smudge noticeably but two coats weren't enough for it to create an opaque look. Rated Holographic dries fast, in about 10 min :) The colour is kind of autumn-like, don't you think? Slightly sandy... Ambiguous ;) 7,75/10 points - lovely rainbow :)











10 komentarzy:

  1. It's so pretty, actually not unlike the Vesuvius I'm showing today!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You said the Vesuvius is less red than in your photos so maybe :)

      Usuń
  2. Oh wow it so pretty! I like the colour and I like the holo effect! WOW :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like the holo effect more than its colour, this shade isn't 'me'...

      Usuń
  3. hmm, mimo mojej miłościo do holo niespecjalnie mi odpowiada taka wersja kolorystyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten odcień nie pasuje do mnie, ale efekt holo ma ładny ;)

      Usuń
  4. For a long time, I kept waiting for China Glaze to come out with a holo collection as good as the one this polish is from, but now with all the great indie holos I'm fine if they never manage do. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Maybe not 'my' shade but it's interesting.

      Usuń