poniedziałek, 14 lipca 2014

AllePaznokcie, Holographic Nail Polish nr 05: ładny, ale jednostajny...

Natrafiłam w necie na sporo pozytywnych opinii odnośnie lakierów holograficznych sprzedawanych przez sklep Allepaznokcie. Postanowiłam wypróbować jeden z nich, konkretnie nr 05.

Nałożyłam 3 warstwy, wyschły w ok. 15 minut. Po jakimś czasie załapałam jeden 'wgniotek' ;) Lakier ma dobrze przycięty pędzelek, szeroki i płaski. Na buteleczce pisze, że lakiery te nie zawierają toluenu i formaldehydu - to na plus.  Jeśli chodzi o lakier, jest to bardzo jasny róż wpadający w szarość, dający mocny, ale jednolity i jakby płaski efekt holo, rozproszony, rysuje się też coś na kształt tęczy, ale nieostro i niewyraźnie. Hmmm... zdecydowanie wolę holo od Colour Alike, ten lakier nie jest zły, wygląda ładnie, tylko brak mu głębi; nie zmienia się praktycznie wcale przy ruszaniu rękami. Dam mu 7, 5/10 pkt, w sumie nie każdy lakier musi posiadać głębię ;), a ten jest przyzwoity - choć obędzie się bez 'wow".

-----

I read many positive opinions about holographic nail polishes sold by Allepaznokcie shop. I decided to try one of them.

I painted my nails in three coats, they were dry in about 15 minutes. I got one imprint after some time ;) This nail polish has a well cut, wide and flat brush. In the bottle you can read that these nail polishes are toluene and formaldehyde free - it's an advantage. When it comes to the nail polish: very light pink shade blended with grey, it gives a strong, scattered holo effect, but flat and monotonous somehow, there's something in a shape of rainbow trying to show up too, but it's out of focus. Uhm... I definitely prefer f. ex. Colour Alike holos, this nail polish isn't bad, it looks lovely, but lacks depth; it doesn't change much when you move your hands. I'll give it 7, 5 points/10, summa summarum not every nail polish has to have depth ;) and this one is decent, no wows though.













13 komentarzy:

  1. I do quite like this polish! It looks really good in the last photo! WOW :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I agree the Colors Alike holos you showed us are prettier - but I like this one in the sun too!

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, a myślałam że te holo z Allepaznokcie są takie wow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Sprawdziłam na twoim blogu i chyba nie masz, jeśli czegoś nie przegapiłam... Colour Alike są lepsze, takie bardziej "z duszą", ale AllePaznokciowe też nie są złe ;)

      Usuń
    2. no to fakt, nie mam, ale tak kojarzę opinie

      Usuń
    3. Ja też, coś mi mignęło tu i ówdzie. Taka jestem wredota, że jak mi coś nie pasuje w lakierze, to walę prosto z mostu :D Tu brakuje mi zmian przy ruchu ręką, jest mocny rozproszony efekt, ale jakiś taki jednostajny przez brak zmian właśnie.

      Usuń