środa, 11 czerwca 2014

Orly, Nail Lacquer, Rock-it: lustrzany połysk :)

Witam :)

Kilka dni temu nosiłam na paznokciach lakier Orly, Rock-it. Znalazłam mu nawet fajny top coat, ale pokażę go kiedy indziej ;)

Co do Rock-it: kolor wina, burgundowy, w buteleczce widać, jak połyskuje na złoto; przekłada się to na lustrzany blask na paznokciach. Nałożyłam 2 warstwy, na niektóre paznokcie 3. Lakier ma konsystencję żelowo-shimmerową, schnie ok. pół godziny, ale nie do końca, powiem szczerze, dopiero po ok. godzinie i 10 minutach przestał się lepić. No i trochę smuży... Robi spore wrażenie, mam wrażenie, że jest w stylu: jestem królową ;) w połączeniu z gotykiem. Po dniu noszenia niektóre końcówki były lekko starte. Dam mu 7,75 pkt/10 za efekt, ten odcień nie do końca jest "mój", ale muszę przyznać, że jest ciekawie :)

----

Hello :)

A few days ago I was wearing Orly nail polish called Rock-it. I even found a nice top coat for it, but I'm going to show the top another time ;)

When it comes to Rock-it: wine colour, burgundy, you can see it shine in gold in the bottle, that creates a mirror shine on your nails. I painted my nails in 2 coats, 3 on a few ones. This nail polish is a kind of a shimmer gelly, dries in about half an hour but not completely: I can tell you honestly that it stopped feeling like a glue after about one hour and 10 minutes. And it slightly smudges... The effect is huge, I have an impression this nail polish is in I'm-a-Queen style combined with the gothic style. After one day of wearing some of my tips were slightly wiped off. I'll give it 7,75/10 pkt for the effect, the shade isn't 'mine' in 100%, but I have to admit it looks interesting ;)













8 komentarzy: