wtorek, 24 czerwca 2014

Colour Alike, Typografia, G: lubię takie kolory :)

Lakier Colour Alike z serii Typografia oznaczony literą G przypadł mi do gustu ze względu na fajny, pozytywny odcień różu. Jest kremowy, o nieco lejącej się konsystencji, dlatego lepiej jest nie nabierać go za dużo na pędzelek. Nałożyłam dwie warstwy, schły ok. 20 minut. Lakier wygląda ciemniej na paznokciach niż w buteleczce i dobrze się na mnie trzyma. Nie zauważyłam perfumowanego zapachu, może mi coś na nos padło albo ta seria nie jest perfumowana? 7, 5/10 punktów.

----

Colour Alike nail polish of Typografia series, signed with G letter has a nice, cheerful shade of pink I like. It's creamy, slightly runny so it's better not to have too much on the brush. I used two coats, they were dry in about 20 minutes. This nail polish looks darker on nails than in the bottle and lasts well on me. I haven't noticed a scent of perfume, maybe I got something wrong with my sense of smell or this series isn't perfumed? 7, 5/10 points.







8 komentarzy:

  1. What a beautiful, classic true red, we cannot have too many of those :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeah I like this one as well. Most scented polishes you can notice the smell once it's dry? Is the series suppose to be scented? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor! dość podstawowy, ale pięknie wgląda.

    OdpowiedzUsuń