środa, 25 czerwca 2014

Colour Alike, Nail Colour, nr 522, Kwiaciarka: moja nazwa dla colorowo :)

Dziś pokażę wam swatche lakieru Colour Alike z krakowskiej serii o numerze 522, który nazwano wymyśloną przeze mnie nazwą: Kwiaciarka :)

Byłam bardzo ciekawa, jak zaprezentuje się ten kolor na moich paznokciach. Colorowo ogłosiło konkurs, kiedy lakiery znaliśmy tylko ze zdjęcia i wybrało moją nazwę na ten właśnie lakier - zastanawiałam się, czy nazwa będzie do niego pasować. Pasuje :)

Kwiaciarka to cukierkowy odcień różu, taki akurat na lato. Na zdjęciach zobaczycie trzy cieńsze warstwy, choć myślę, że osoba o gładkich paznokciach może dać radę z dwoma grubszymi. Lakier schnie ok. 15 minut (potem uważałam na niego jeszcze przez jakiś czas), jest perfumowany, ma bardzo ładny połysk i dobrze się samopoziomuje. Trzymał się dobrze, ale uprzedzam, każdy lakier noszę jeden dzień, nie dłużej. Ta kwiaciarka to młoda, zalotna dziewczyna, ciekawe, jaki kwiatek od niej dostaniesz ;) To nie do końca mój odcień, ale myślę, że wielu osobom przypadnie do gustu. Ode mnie Kwiaciarka dostaje 7, 75 pkt/10 :)

----

Today I'll show you swatches of Colour Alike from the Cracow series, number 522 that was named using a name thought by me: Kwiaciarka (a woman selling flowers).

I was curious how this colour will look like on my nails. Colorowo made the name contest when we knew the Cracow nail polishes only judging by photos and they chose my name for this nail polish: I was wondering if the name fits the shade. It fits :)

Kwiaciarka is a candy-like shade of pink, suitable for summer. In photos you'll see three thinner coats, but I think that who has smooth nails can do it justice with two thicker ones. This nail polish is dry in about 15 minutes (I was cautious for some time longer), it's perfumed, has a nice gloss and self levels well. It was lasting well but I warn you I wear nail enamels for one day only. This florist is a flirty girl, I'm wondering what flower you'll get from her ;) It isn't my favourite shade of pink, but I think many women will like it. Kwiaciarka gets 7,75/10 points from me :)




Mam buteleczkę jeszcze bez nazwy/I have the bottle that hasn't been named yet:







A tu z top coatem Sally Hansen, Open Mica Night:





8 komentarzy:

  1. As for me, I like such pinks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe so this is your shade! Wow it's a pretty pink! I think the name fits it as there are lots of flowers that are this colour :-) It looks good with theSH topper :-)

    Yah blogger managed to fix the problem! Woo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I guess it's a huge relief for you :)

      Yes, this is it. Very sweet ;)

      Usuń
  3. This is a girly pink as it gets - so cute :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Very cheerful. I'm not a girl anymore - maybe that's why it isn't 100% my shade, but it's nice.

      Usuń
  4. zamówiłam tego cukiereczka :) no i nie żałuję :D

    OdpowiedzUsuń