czwartek, 12 czerwca 2014

Colour Alike, Nail Colour, nr 517: trawa vel jaszczurka vel kaktus ;)

Witam :)

Dziś się ochłodziło i nie ma słońca, ale wczoraj udało mi się zrobić zdjęcia lakierowi holo Colour Alike nr 517 w pełnej krasie :)

Szczerze powiedziawszy, bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, bo ma wiele twarzy. W cieniu jest jakby trawiasty, w słońcu najpierw skojarzył mi się z jaszczurką, a potem to już w ogóle kaktus albo Frugo :D Jest bardzo ładny efekt holo i tęcza, nie jest linearnie ale blisko tego. 2 warstwy schną ok. 15 minut, lakier dobrze się trzyma. Myślałam, że dostanie 10 punktów jak nic, bo chociaż taka zieleń nie do końca twarzowa ;), to jednak zachwycił. Niestety, po zmyciu okazało się, że lekko przebarwił mi kilka paznokci na szaro-zielono, dyszki nie dostanie (a kładłam go na bazę OPI). Ale 9 - jak najbardziej :), a kolejnym razem nałożę 2 warstwy bazy zamiast jednej, może pomogą ;)

Co o nim sądzicie?

----

Hello :)

Today the weather became cloudy and less warm, but I managed to take photos of Colour Alike nr 517 yesterday - in its full glory :)

Honestly, this nail polish surprised me very positively, it has many faces. It's a kind of grass-like in the shadow, and reminded me of a lizard, then about a cactus and Frugo in the sun :D There's a lovely holo effect and a rainbow, it isn't linear but close to it. 2 coats are dry in about 15 minutes, this nail polish lasts well. I thought I'd give it 10 points really :), even though such green isn't the best shade for each woman, I guess ;) It truly delighted me. Unfortunately after removing it I noticed a few slightly stained nails (stained in grey-green), so it won't get 10 points, OPI nail base didn't help :( But I can give it 9 and try to use 2 coats of this base instead of 1, maybe it will help.

What do you think about it?




















10 komentarzy:

  1. It is a very unique green, normally I'm not the biggest fan of green nail polish, but once a while I buy some and like them, this definitely could live in my stash :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The same here. I'm not a green-on-nails-lover, but I like the colour on clothes and wear green clothes with no problem. This one is great though.

      Usuń
  2. Wooooow! I love green and this one is gorgeous! I need it! Do you have Nubar Reclaim? I wonder if it's very different.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, I don't have it. It's worth ordering :)

      Usuń
  3. Oh wow this is very stunning indeed. I love it.

    Sorry to hear it missed out on the 10 points :-| Surprised it stained! I've started using the OPI base coat (natural nails one) and I'm quite impressed with it so far :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have the same, OPI's base for natural nails.

      Usuń
  4. podoba mi się , zamierzam go dziś zamówić ;) dobrze wiedzieć, że może przebarwiać mimo bazy... ostatnio mnie tak załatwił Goldwasser z CA :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo. A ja się nad Goldwasser zastanawiałam. Teraz już nie wiem... Ten zielony jest super. Na szczęście na bazie barwi lekko.

      Usuń