środa, 11 czerwca 2014

Colour Alike, Nail Colour, nr 516 plus niespodzianka :)

Kolejny lakier z letniej serii holosiów Colour Alike to nr 516. Trochę mi przypomina z odcienia piaskową Zoyę, Arabella, ale jest jaśniejszy. Na zdjęciu promocyjnym wyglądał mi na bardziej różowy, ale jednak wpada w fiolet, nie da się ukryć ;) 2 warstwy schną ok. 18 minut, trwałość standardowa dla Colour Alike, czyli dobra. Dam mu 7,75/10 pkt, nie do konca "mój" odcień, ale lakier jest ładny. Do tej pory z całej trójki holo noszonej przeze mnie (złoty, niebieski, różowo-fioletowy) rządzi niebieski, czyli nr 518 :)

----

Another nail polish of the holographic summer collection by Colour Alike is nr 516. Its shade reminds me a bit Zoya's sandy nail polish, Arabella but it's lighter. On a promotion photo nr 516 looks more pink, but it has a hint of purple in reality. 2 coats are dry in about 18 minutes, lasting time is like usual, that means good. I'll give it 7,75/10 points, it's not exactly 'my' shade, but this nail polish is lovely. My favourite of all three holos that I've worn so far (from this collection, the golden, blue and pink-purple one) is the blue one, nr 518.















A teraz mała zajawka ;) Co to może być, kto zgadnie? Panowie i panie, szykuje mi się tu jakieś 10 punktów :D
And now a small surprise ;) What can it be, who knows? Ladies and gentlemen, there's 10 points/10 on the horizon :D



11 komentarzy:

  1. I like this one! It's a pretty colour and lucky you having sun :-p

    Oh I like the look of the surprise ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, there's a lot of sun atm.
      Actually I'm shocked today because a man living in a Polish town has left his 3-year-old daughter locked in a car for 8 hours and she died of heat inside. I have no words...

      Usuń
    2. That's terrible. :''-( I don't even want to think about it now.

      Usuń
  2. Ohh, this is my ind of magenta pink, so, so pretty!!!
    I'm sure the green is a Color Alike :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś mnie nie zachwycił ten holoś... przynajmniej mam pewność, że tego na pewno nie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całej czwórki noszonych przeze mnie do tej pory jest na miejscu nr 3 ;)

      Usuń