środa, 18 czerwca 2014

Colour Alike, Nail Colour, nr 165, Żar tropików: dzikie żółtko!

Witam :)

Lakier Colour Alike, Nail Colour nr 165, Żar tropików, to jedyny z noszonych dotąd przeze mnie lakierów marki, z którym miałam trochę problemów. Ogólnie lakiery te 'lubią się' z moimi paznokciami, taka paznokciowa chemia ;) i trzymają się całkiem dobrze, to samo mam również z większością lakierów OPI i a-england. Tu jednak miałam problemy z aplikacją, gdyż lakier wymagał nałożenia czterech warstw - smużył. Żar tropików nie będzie już produkowany i kupiłam go z obniżoną, wyprzedażową ceną. Po ok. 20 minutach wydawało mi się, że wysechł i po godzinie miałam poodciskane ślady na kilku paznokciach... Końcówki trzymały się dobrze ;) Żar tropików ma bardziej intensywny kolor na paznokciach niż w rzeczywistości, dla mnie to odcień ładnego, wypasionego żółtka jaja :D i za każdym razem, gdy patrzę na swoje pazury, mam szeroki uśmiech, bo jest zabawnie :D Dam mu 7 pkt/10. Aplikacja kiepska, kolor wymiata :D

----

Hi :)

Colour Alike nail polish, nr 165, Żar tropików (Heat of tropics) is one and only of nail polishes of this brand worn by me that caused me a few problems. In general, these nail lacquers 'like' my nails, just a nail-nail polish chemistry ;) and last quite well, I have the same situation in most OPI and a-england nail polishes' case. Here I had problems with application though, because this nail polish demands four coats, it was smudging. Żar tropików won't be produced and I bought it with a lower, sale price. After about 20 min. it seemed the nail polish was dry, but after one hour I had a few imprints... Tips were looking good. Żar tropików has more intense colour on nails than in the bottle and in my opinion it's a shade of a nice yolk :D Every time I look at my nails, I smile widely, because the shade is funny :D I'll give it 7/10 pkt. Application isn't good, the shade rules :D










10 komentarzy:

  1. Haha it does look like a yolk! I'm not really a fan of eggs :-| I don't mind them in baking, scones and cakes or even egg fried rice. But I can't have them alone either fried, boiled or otherwise, they make me feel like puking - ugg!

    I like the colour, it is nice and bit different. It is like a yellow orange combo and yolk is the perfect way to describe it! I guess that'll happen with polish, you'll get one that isn't as good as the rest the brand produce. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Would there be a chance to wear a yolk nail polish for you? At least it isn't an embryonated yolk :D

      Usuń
  2. I like it! It looks great on your skintone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. It's an interesting colour, but four coats is a little much :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 coats is too much, I agree - but it's such a pretty summer color!

    OdpowiedzUsuń