sobota, 14 czerwca 2014

Barry M, Gelly Hi-Shine, Damson: świetny odcień!

Mam w zanadrzu (komputerowym ;) ) dla was jeszcze fotencje żelowego lakieru Barry M, Damson. Pojawił się na rynku całkiem niedawno, ale jest już dostępny w Polsce :) Ten niebieski bardzo rzuca się w oczy :) Dobrze kryje, użyłam dwóch warstw, które dość dobrze się samopoziomowały i szybko wyschły (ok. 15 minut). Jak to u Barry'ego bywa, robi się z pulchnego bardziej płaski, ale i tak uważam lakiery z tej serii za świetne "żelki". Damson zarabia 8/10 punktów :)

----

I have photos of a gelly nail polish made by Barry M, Damson, in my bosom (computer one ;) ). It was released not a long time ago and it's available in Poland now :) This blue is very bold :) It's well opaque, I used two coats; they were self levelling quite well and dried fast (in about 15 minutes). Just like in Barry's case, he becomes more flat and starts very plump, but I do think that nail polishes of this series are great jelly beans :D Damson gets 8/10 points :)







12 komentarzy:

  1. Certianly is a lovely blue! I've been tempted by Coconut, but never actually bought it yet! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coconut is interesting too, it would be good to use some colourful toppers on it and without the toppers it would look OK too, I guess.

      Usuń
  2. I love the Barry M Gel Shine polishes - and this is such a beautiful blue!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, it's beautiful. I like the series very much as well.

      Usuń
  3. That is a lovely, lovely blue. I haven't tried any from the collection, but I like Barry M polishes in general :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I've chosen two from the collection, I haven't tried the second one yet.

      Usuń
  4. strasznie mi się podoba ten kolor! od niedawna mam jeden Gelly z Barry M i nabrałam ochoty na kolejny. i właśnie Damson najbardziej rzucił mi się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny :) Taki radosny niebieski. A który masz?

      Usuń
    2. O- nad tym się zastanawiałam. Zerknę sobie :)

      Usuń