wtorek, 17 czerwca 2014

a-england, Briarwood: no-no, jestem pod wrażeniem :)

Witam :)

Ostatnio w Polsce znów pokazuje się słońce *wielka radość w domu Gucia* :D Wyciągnęłam zatem holo a-england, takie mahoniowe, ładne, nazywa się Briarwood ;)

O jakże ja bym chciała, by a-england było tańsze! Bo jak na razie to 45 złociszy plus wysyłka ;); zwykle przy takich cenach mam większe wymagania. Czy Briarwood je spełnia?

Kryje ładnie, użyłam dwóch warstw. Co w nim bardzo lubię, to świetny pędzelek, węższy i giętki, a także brak smrodku. Po raz kolejny powtarzam, że lakiery a-england mają najmniej nieprzyjemny zapach spośród tych, które mam. Briarwood wyschło w ok. 15 minut. Co do trwałości, to niestety, zauważyłam kilka startych końcówek po jednym dniu noszenia, czego nie było w Rose Bower i Dragon. Sam lakier prezentuje się ślicznie, zaraz zawalę was fotkami. 8, 5/10 pkt :)

----

Hi :)

The sun has showed up in Poland lately again *wild wild happiness* :D I pulled away a holo by a-england, mahogany one, nice, called Briarwood ;)

How much I'd wish a-engand to be cheaper! Because it costs 45 plus shipping ;): I usually have bigger expectations with such a price. Does Briarwood fulfill them?

It's well opaque, I used two coats. What I like in it is a great brush, quite slim and flexible, also lack of an unpleasant smell. I'll repeat it once again: a-england nail polishes have the least unpleasant smell of all nail polishes I have. Briarwood was dry in about 15 minutes. When it comes to the lasting time, unfortunately I've noticed a few slightly wiped off tips after one day of wearing, and they weren't noticeable in Rose Bower and Dragon. This nail polish looks great, I'm going to shower you with photos. 8, 5/10 pkt :)














10 komentarzy:

  1. I had it - and I sold it - at that point I felt it was too dark and brow toned, but now I like those shades...
    I love your swatches, and regret selling it even more :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You can repurchase it if you want :)
      Thanks :)

      Usuń
  2. It's pretty. It's not too brown, so I'm fine with that. It does look good in the sun as well :-)

    a-England polishes are good quality and are quite expensive lol - I think they are worth it but I'm sure the husbands would disagree! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Have you got it?

      Yeah, they're worth buying. I haven't asked my husband but you know men: 747575 nail polish? What for? :D

      Usuń
    2. Yeah! Not tried it yet lol!

      Hehe that's it exactly - they just don't get it! ;-)

      Usuń
    3. No wonder with sun in Scotland ;)

      Usuń
  3. strasznie mi się podobają a-england i też ubolewam nad ich wysoką ceną :( ładny ten Briarwood, taki elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podoba. Gdyby były z 10 zł tańsze, już bym nie marudziła ;)

      Usuń