poniedziałek, 26 maja 2014

Colour Alike, Nail Colour, nr 209, Densfiołek: raczej niespotykany gatunek kwiatka :)

Witam :)

Ostatnio w moje ręce wpadło sporo lakierów polskiej marki Colour Alike, to moje nowe odkrycie :D Dziś pokażę wam lakier glass-fleckowy nr 209, Densfiołek, który wrócił do oferty na prośbę klientek. Na zdjęciach zobaczycie 2 warstwy, które schną ok. 15-20 minut. Densfiołek jest bardzo charakterystyczny i jak sądzę, dość nietypowy: mleczny odcień fioletu z niebieskimi drobinkami. Trwałość lakieru jest OK, po jednym dniu noszenia niektóre końcówki miałam lekko starte, ale mam tak z większością lakierów. Po jednym dniu noszenia Densfiołek wyglądał na mnie jak o wiele droższe lakiery Essie ;) Dostaje ode mnie 8, 25 pkt/10 :)

----

Hello :)

I've bought many nail polishes made by a Polish brand Colour Alike lately, it's my newest discovery :D Today I'll show you a glass fleck nail polish nr 209, Densfiołek (the translation is something like Danceviolet), it came back to Colour Alike's offer on buyers' request. In photos you'll see 2 coats, they are dry in about 15-20 minutes. Densfiołek is very characteristic and in my opinion quite untypical: milky shade of purple with blue glass flecks. The lasting time is OK, after one day of wearing I had slightly wiped off tips but it happens with most of nail polishes in my case: Densfiołek was looking like more expensive nail enamels of Essie's ;) It gets 8, 25 points/10 :)









4 komentarze:

  1. Oh what a pretty shimmer it has - it looks fabulous on you!

    OdpowiedzUsuń
  2. I like this one too! It looks blue, it looks purple! It looks amazing. Nice :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's even prettier in reality, more lively effects :)

      Usuń