czwartek, 22 czerwca 2017

Golden Rose, Express Dry nr 64 + tweedowa kratka.

W najnowszym poście królować będzie groszkowa zieleń, ostemplowana kombinacją trzech lakierów. Całość kojarzy mi się z kolorowym tweedem.

In the newest post the main part will play a pea-like green, stamped with a combination of three nail polishes. The whole brings a colourful tweed to my mind.




Zielony groszek chce się wam przedstawić, bo też jest tu nowy ;)

The green pea wants to say 'hi' to you because it's new too here ;)



marka: Golden Rose
kolekcja, numer: Express Dry, 64
ilość użytych warstw: 3 - do zdjęcia; mogą starczyć 2 grubsze
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: 7 ml/ok. 5 zł
moja ocena: 7, 5/10 pkt

brand: Golden Rose
collection, number: Express Dry, 64
number of coats I used: 3 - for better photos; 2 thicker ones may be enough
finish: glossy
amount, price: 7 ml/about 5 zloty (slightly more than 1 euro)
my rating: 7, 5/10 pnts

Ech, co patrzę na składy lakierów, zastanawiam się, co wdycham... Bardzo bym sobie życzyła, żeby znikło np. Benzophenone-1 - pochodna benzenu. 

Eh, whenever I look at the ingredients, I'm wondering what I breathe in... I wish Benzophenone-1, a benzene derivative, to disappear. 





Lakier ma specyficzny, roślinny zapach (dodatek hexanalu) - ja to lubię, nie wiem, jak inni. Po prostu mniej mi śmierdzi typowym lakierem. Rozprowadza się smużąc, ale jest to do opanowania; kiedyś mi to przeszkadzało, teraz już nie - i nawet lubię tę serię, bo ma ładne odcienie. Czas schnięcia trzech warstw to ok. 15 minut. Potem już stemplowałam :)

This nail polish has a specific, plant-like scent (they added hexanal). I like it but I don't know how about others. It simply smells less like a typical nail polish. It smudges, but you should handle it; I didn't like it at first in this series, but now I got used to and I even like this collection (nice shades). The drying time of these three coats is about 15 minutes and then I was able to stamp on it :)




Golden Rose, Express Dry, 64; Essence, The Gel, Wild White Ways; Colour Alike, 621, Snake Prince; Golden Rose, Nail Art, 116 + Prodigy Gel Top Coat (clear).


Tu możecie zobaczyć w przybliżeniu, jak stempluje holo z dużymi drobinkami od Colour Alike, i jak lakier do nail artu od Golden Rose sprawuje się jako lakier do stempli:

Here in the close-up you can see how the Colour Alike's nail polish with bigger holo particles stamps like and how the Golden Rose's aimed for nail arts works as a stamping polish:






sobota, 17 czerwca 2017

p2, Color Victim, 623 Rock It.

Siemka ludziska! Ostatnio coś się wypaliłam, jeśli chodzi o prowadzenie bloga. To wiele lat i wiele postów... Niemniej jednak mam jeszcze trochę napisanych, więc wrzucam.

Lubicie fuksję? A efekt blur na paznokciach? Oby, bo mam dziś dla Was takie coś do pokazania:


Hi people! I've been a bit tired of running my blog for many years and with so many posts... I have some posts already written nevertheless, so here I go. Do you like fuchsia? Or blur effect on nails? I hope so, because today I've got sometching in fuchsia to show you:





marka: p2
kolekcja: Color Victim
nazwa: 623 Rock It
wykończenie: shimmer
ilość użytych warstw: 3
pojemność, cena: 8 ml/9,99 zł
moja ocena: 7,5/10 pkt

brand: p2
collection: Color Victim
name: 623 Rock It
finish: shimmer
number of coats: 3
amount, price: 8 ml, 9,99 PLN
my rating: 7,5/10 pnts



Lakier jest wolny od 5 szkodliwych substancji.

This nail polish is free from five harmful substances.

W zasadzie to zapłaciłam za niego grosik, ponieważ była promocja w Hebe i przy zakupie dwóch lakierów tej samej marki ten tańszy był za grosz. 

In fact I got it almost for free because there was an good occasion in Hebe chain of drugstores: if you had bought two nail polishes of the same brand, the cheaper one was 0,01 PLN.

Lakier trzymał się dobrze przez kilka dni - z tego, co pamiętam, chyba 4 - a potem miał lekko starte końcówki. Ładna ciemna fuksja z dodatkiem shimmeru. Malowanie bez problemów.

This nail polish lasted well for about 4 days, then I had slightly wiped off tips. Pretty dark fuchsia with an addition of shimmer. Painting was flawless.






Na palcu serdecznym mam wzorek z płytki Floral BPX-L017, środkowy rząd, pierwszy z lewej.

I have a pattern taken from Floral stamping plate BPX-L017, the middle row, first from the left.




poniedziałek, 12 czerwca 2017

Płytka z Born Pretty Store: BP-L061 (wzory water marble).

Witajcie :) Dziś zaprezentuję Wam płytkę z Born Pretty Store. Są na niej motywy water marble. Użyłam jej do poniższego manicure:

Hello :) Today I'm going to show you a stamping plate from Born Pretty Store. There are mainly water marble motives on it. I used this stamping plate for the manicure below:




Tak się złożyło, że stemple są mało kontrastowe; chciałam uzyskać kolorystykę lodów Algidy :)

It so happened that the stamping doesn't show much of a contrast; I wanted to achieve an ice-cream colour style :)

Powtórzę się niczym zdarta płyta ;D Płytka przybywa zabezpieczona folią, którą przed zabraniem się do dzieła należy zerwać. Jest oznaczona jako: BP-L061 i znajdziecie na niej 12 całopaznokciowych wzorków kwiatowych oraz dwa duże, okrągłe i dwa mniejsze Oto link do tej płytki w sklepie internetowym: klik. W chwili obecnej kosztuje naprawdę tanio: 2,99$.

The stamping plate arrives protected with a foil you should remove before use. It's signed as BP-L061 and you can find 12 wholenail patterns on it plus two big, round ones and two smaller ones. Here's the link to the stamping plate in Born Pretty online store: click. It's cheap now and it costs 2.99$.




Płytka ma wymiar 12x6 cm, a wzorki całopaznokciowe 1,7 cm x 1,5 cm. Wzorek pierwszy od góry z lewej ma 3, 2 x 1,8cm. 

The stamping plate measures 12x6 cm, and the wholenail patterns are 1,7 x 1, 5 cm. The first up left pattern is 3,2 x 1, 8 cm.





Poniżej fotki innych wzorków na próbnikach:

Photos of other patterns on sample fake nails:





Jeśli nie lubicie robić water marble, a podoba Wam się ten efekt, to taka płytka jest świetnym rozwiązaniem. I ma całkiem fajne wzory! 

If you don't like doing water marble and you like this effect, the BP-L061 stamping plate will be perfect for you. And it contains some great patterns!


Jeśli macie ochotę na zakup tego nowego produktu lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych). Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)

If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)





czwartek, 8 czerwca 2017

Wycieczka do Czeskiego Cieszyna.

Hej :) Przyszykujcie się dziś na wiele zdjęć, albowiem zrobiliśmy sobie wycieczkę do Czeskiego Cieszyna. Będzie padać. Nie deszcz. Będzie padać zdjęciami :)

Hey :) Get ready for many photos because we made a trip to the Czech city, Cesky Tesin. There will be a photo shower :)




Nie, nie pojechaliśmy tam pociągiem :) To fotka z peronu w Czeskim Cieszynie, a pojechaliśmy tam autem. Oto parę widoków zza - brudnawej ;) - szyby:

No, no, we weren't there by train :) The upper photo is taken on a Cesky Tesin train station, and we were there by car. Here are a few wievs taken from the inside of our car, behind a bit dirty car window ;)


Polska:

Poland:




Teren zaczyna robić się górzysty:

Mountains nearer and nearer:





I już na miejscu. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać, by sfocić... domofon. Lubię takie detale.

And right on the Czech side. I couldn't help and had to take a photo of... an entry home. I like such details.




Rynek w Czeskim Cieszynie:

A centre of Tesky Tesin, the market:





Zobaczywszy napisy z foty powyżej padłam ze śmiechu. No wiecie co? "Piekarnia. Denne czerstwe pieczywo" :D, a obok "Zakaz jazdy na kole". Uwielbiam ten język :D Poprawnie to oczywiście: "Codziennie świeże pieczywo" i "Zakaz jazdy na rowerze".

I had lots of laugh when I saw the inscriptions on the upper photo. This one on the left means: "Bakery. Fresh bread every day", while in fact it sounds so similar to Polish: "Bakery. Abysmal stale bread" :D (yuck!). On the right the inscription says something similar to: "Riding on a wheel is forbidden" :O, while in fact in Czech it means" "Riding on a bicycle is forbidden". I love this language :D


Teraz peron:

Now the platform:






A tu widoczek w stylu: budownictwo. Bloki w sumie podobne do naszych.

And now a sample of an architecture. Blocks quite similar to Polish ones.








To drzewo mnie rozbroiło. Spójrzcie, w którym roku zostało zasadzone. Przyjaźń między Polską a Czechosłowacją!

This tree made me smile. It was grown as a symbol of a friendship between The Czechoslovakia and Poland in 1966. Nowadays The Czech Republic and Slovakia were two separate countries.





Czeskie dziwadło, czyli teatr :)))

Another funny word: 'divadlo' brings a weirdo to Polish minds, while in fact in Czech it means 'a theatre'. 



Kolejny domek:

Another house:



Na zdjęciu poniżej możecie wyhaczyć Drogerie Markt. 

You can spot Drogerie Markt in the photo below.




A oto moje łowy. Miałam sporo szczęścia, bo np. dwa poniższe produkty były tańsze (tzw. cena na "do widzenia"):

Here's my cosmetic haul. I had luck because for example two products below were cheaper (so-called: "Goodbye price"):




 Balsam jaśminowy miałam i wzięłam jeszcze raz. Opisywałam go na blogu. On chyba też miał "cenę na do widzenia".

I had this jasmine body balm and bought it once again. I'd already reviewed it on my blog. It might have had the goodbye price too.




Szampon i odżywka:

Shampoo and hair conditioner:




Pasta do zębów dla dzieci, kocie żarcie, krem do rąk/twarzy:

A toothpaste for kids, cat food, a face/hand cream:




Obyło się bez lakierów. Miałam chętkę na jeden, porcelanowy Trend It Up, ale ileż można ;) Bohatersko odłożyłam. Odłożyłam też lakier She. A propos, w DM można nabyć kosmetyki Kneipp, Weleda i Lavera. I polskie perfumy od Bi-es.

I didn't buy any nail polishes. I wanted to buy one, with a porcelain finish, Trend It Up, but I didn't. I have too many of them. I also put away She nail polish. Do you know you can also find Weleda, Kneipp and Lavera cosmetics there? Also Polish perfume by Bi-es.


No i... droga powrotna pełna pagórków:

And: the road back, full of hills.



Fajnie było! 

It was a great trip! 


poniedziałek, 5 czerwca 2017

Born Pretty, Holo Nail Polish H003 Temptation Wait.

Witajcie :) Ostatnio nadeszła do mnie paczka z Born Pretty Store, a w niej m. in lakier holograficzny. Użyłam go do poniższego manicure:

Hello :) I've received a package from Born Pretty Store lately, and it contained a holographic nail polish among other stuff. I used the holo for the manicure below:




To drugie holo z tej serii, jakie posiadam. Lakier przybywa w kartonowym pudełeczku:

This is the second holo in this collection I own. This nail polish arrives in a little box:




Na opakowaniu zostały podane składniki:

There are ingredients listed:


Skład/ingredients: Acrylic Polymer, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Ethyl Acetate, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Steralkonium Hectorite, Pearlescent Pigment.


Sama buteleczka prezentuje się elegancko, a holo - imponująco. Uwielbiam takie nasycone fiolety w holosiach.

The bottle itself looks classy and the holo in the bottle looks impressive. I love such intense shades of purple in holos.


Znajdziecie ten egzemplarz w sklepie dokładnie tu: klik. W chwili obecnej kosztuje ok. 10$. Można również poszukać go na e-bayu.

You can find this nail lacquer in the store here: click. It costs about 10$. 






Do krycia starczą dwie warstwy, a lakier schnie szybko (ok. 10 minut). Godne pochwały jest to, że nie śmierdzi nadmiernie, jak tani chiński lakier. Zapach jest standardowy. Wg informacji na opakowaniu, formuła nie zawiera formaldehydu.

Two coats are enough for opacity and this nail polish dries fast (about 10 minutes). Another advantage is its smell. This holo doesn't smell like cheap Chinese nail polishes, but like a standard one. According to the info on the box, this nail polish dosn't contain formaldehyde.


Efekt holo jest linearny (tęcza) i wyraźny. 

The holographic effect is linear (rainbows) and clear.





Do poniższego zdobienia użyłam płytki BP.

I used a stamping plate BP for the stamping below.






Pojemność buteleczki to 10 ml, a pędzelek szerszy, trochę podobny do pędzelków od Essence. Malowanie lekkie, łatwe i przyjemne.

The amount of nail polish in the bottle is 10 ml, and the brush is quite wide; it's similar to the Essence brushes. Painting is easy and pleasant.

Jeśli macie ochotę na zakup tego nowego produktu lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych). Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)

If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)